Netradiční marketingové nástroje

Netradiční marketingové nástroje

Inzerce v průvodcích Lonely Planet, Rough Guide apod. Omezený prostor pro inzerci. Většina průvodců vychází v nízkém nákladu a je otázka nakolik vaše reklama umístěná nejspíš na poslední strany průvodce vůbec bude zaznamenána. Na druhou stranu jde o dlouhodobou a potenciálně dobře cílenou reklamu. Spolupráce s Českým horolezeckým svazem ČHS má přes 10 000 členů a svým partnerům nabízí různé formy propagace vůči členům i nečlenům. Zahrnují web, propagaci na závodech, v TV přesnosech ze závodů vysílaných na ČT4, v ročence, na inzertních plochách, které má svaz nasmlouvané v časopisech i na horských webech.

Inzerce v katalozích cestovních kanceláří

Zvláště větší cestovní kanceláře vydávají své katalogy v poměrně velkém nákladu a některé akceptují relevantní inzerci. Nevýhodou je distribuce značně rozložená v čase. Část nákladu jde sice poštou bývalým klientům cestovek, velká část se však rozdává různými způsoby ještě mnoho následujících měsíců.

Dárkové a netypické předměty

Z Indie a Nepálu se nemusí dovážet jen okoukané suvenýry a cetky (jak to dělá dnes kdekdo), ale třeba také několikatunové bronzové sochy. Prakticky cokoliv vám doveze nebo na míru nechá vyrobit firma SanuBabu, která v Česku (a Nepálu a Indii) působí už 20 let.

Z principiálních důvodů nevozí zboží z Číny, a to je sympatické, ne?

Originální kusy z Indie a dalších zemí Orientu Originální kusy z Indie a dalších zemí Orientu (881,80 KB)

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: