Billboardy a venkovní reklama (přehled kampaní)

Billboardy a venkovní reklama (přehled kampaní)

Monitorujeme kampaně outdoorových výrobců a cestovek zaměřených na sport a exotiku. Fotky billboardů jsou k dispozici jen našim spolupracovníkům a obsahovým přispěvatelům. Cestovky a sportovní výrobce zaměřené sledujeme jen doplňkově a přehled jejich kampaní není vždy kompletní. Fotky a informace o počtu a rozmístění billboardů používáme jen interně. Údaje v této sekci tak nerozlišují mezi velkými a celorepublikovými bilboardovými kampaněmi a malými, lokálními záležitostmi. *** přehled venkovní reklamy nadále nezveřejňujeme a vedeme jej jen pro vlastní potřebu a na vyžádání klientů ***

Přehled kampaní

Outdoor (cestovní ruch najdete níže)

HUDY – XI 2010 – billboardy – „Dobrodružství v pohodě“

Sportisimo (X-XI 2010) – billboardy s lyžemi Head a Šárkou Záhrobskou

Gigasport (X-XI 2010) – billboardy s bruslemi a hokejistou bez dalšího nápisu

NordBlanc (X-XI 2010) – billboardy – slogan „Feel the earth“ a bíle oblečený sjezdař

AlpinPro (X 2010) – billboard – Zimu milujeme (jasný, zřetelný)

NordBlanc (X-XI 2010) – billboardy – slogan „Podporujeme úspěch“ a jakási žena v bílé bundě. (Musela bych na dálnici zpomalit na 60 km/h, abych poznala, že to je Sáblíková a zastavit, abych si to na tom billboardu tím miniaturním písmem mohla přečíst.)

Intersport (X-XI, 2010) – billboardy – oteplovačky za 699 a Couchingzone (Náš komentář: opravdu šikovná kombinace „oteplovaček“, nebo co to na tom billboardu je, a Couchingzone – produktu pro úplně jinou klientelu; viz níže.)

Hervis (X, 2010) – billboardy – „Boty Loap za 799 Kč“, „Mikiny za 1499“ (tedy vypadají zcela nesportovně)

Intersport (IX, 2010) – billboardy – „Největší prodejce sportovního vybavení na světě“

Intersport (IX, 2010) – billboardy – „Couchingzone“ a softshellová bunda (Náš komentář: co znamená velký nápis „Couchingzone“ ví asi jenom v Intersportu … kolemjdoucí to nemá šanci pochopit. Až při náhodné návštěvě stránek Intersportu za jiným účelem jsme zjistili, že to je docela dobrá věc … škoda, že tak nesrozumitelně propagovaná.)

Výstava stanů (VII, VIII 2010) – billboardy – Holan sport

Total sport (VI-VIII 2010) – billboardy na severní Moravě – speciálka běžecké obuvi (Naše hodnocení: povedené)

Hervis (VII 2010) – billboardy – totální výprodej letní kolekce

HUDY (VI 2010) – billboardy – budování značky (Náš komentář: povedené)


Různé

Condro forte (VIII, 2010) – billboardy – úleva pro vaše klouby (s fotkou vysokohorského turisty)

Enterosgel (VIII, 2010) – billboardy – dovolená bez průjmu

Golf Digest (VII 2010) – billboardy – nejčtenější na světě

Cestovní ruch (outdoor najdete výše)

Egypt – XI 2010 – billboardy – Kde to všechno začíná …

EXIM tours (X-XI 2010) – billboardy – lev a výpis zemí + nápis „Přímé lety z Prahy“

Jiří Kolbaba (X-XI 2010) – billboardy v Brně a na dálnici  – výstava Svět v Brně

Protrip.cz – (X-XI, 2010) – billboard – exotické zájezdy (jasný a zřetelný billboard)

ČEDOK (X, 2010) – polepená tramvaj v Praze – Egypt all inclusive, zimní dovolená v Egyptě / jiná varianta: Keňa – exotická dovolená a safari

Firo tour (X, 2010) – polepená tramvaj v Praze „kvalitní dovolená na dosah ruky“

Fischer (X-XI, 2010) – billboardy – „Exotický zážitek na míru“, „5000 skipasů zdarma“ (Náš komentář: opravdu někdo věří a chce dovolenou na míru od Fischera? Není to trochu mimo cílovku?)

Fisher (VII 2010) – billboardy – propagace nízké ceny

Vítkovice Tours (VII 2010) – billboardy – propagace nízké ceny

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: