Monitorujeme kampaně outdoorových výrobců a cestovek zaměřených na sport a exotiku. Fotky billboardů jsou k dispozici jen našim spolupracovníkům a obsahovým přispěvatelům. Cestovky a sportovní výrobce zaměřené sledujeme jen doplňkově a přehled jejich kampaní není vždy kompletní. Fotky a informace o počtu a rozmístění billboardů používáme jen interně. Údaje v této sekci tak nerozlišují mezi velkými a celorepublikovými bilboardovými kampaněmi a malými, lokálními záležitostmi. *** přehled venkovní reklamy nadále nezveřejňujeme a vedeme jej jen pro vlastní potřebu a na vyžádání klientů ***
Přehled kampaní
Outdoor (cestovní ruch najdete níže)
HUDY – XI 2010 – billboardy – „Dobrodružství v pohodě“
Sportisimo (X-XI 2010) – billboardy s lyžemi Head a Šárkou Záhrobskou
Gigasport (X-XI 2010) – billboardy s bruslemi a hokejistou bez dalšího nápisu
NordBlanc (X-XI 2010) – billboardy – slogan „Feel the earth“ a bíle oblečený sjezdař
AlpinPro (X 2010) – billboard – Zimu milujeme (jasný, zřetelný)
NordBlanc (X-XI 2010) – billboardy – slogan „Podporujeme úspěch“ a jakási žena v bílé bundě. (Musela bych na dálnici zpomalit na 60 km/h, abych poznala, že to je Sáblíková a zastavit, abych si to na tom billboardu tím miniaturním písmem mohla přečíst.)
Intersport (X-XI, 2010) – billboardy – oteplovačky za 699 a Couchingzone (Náš komentář: opravdu šikovná kombinace „oteplovaček“, nebo co to na tom billboardu je, a Couchingzone – produktu pro úplně jinou klientelu; viz níže.)
Hervis (X, 2010) – billboardy – „Boty Loap za 799 Kč“, „Mikiny za 1499“ (tedy vypadají zcela nesportovně)
Intersport (IX, 2010) – billboardy – „Největší prodejce sportovního vybavení na světě“
Intersport (IX, 2010) – billboardy – „Couchingzone“ a softshellová bunda (Náš komentář: co znamená velký nápis „Couchingzone“ ví asi jenom v Intersportu … kolemjdoucí to nemá šanci pochopit. Až při náhodné návštěvě stránek Intersportu za jiným účelem jsme zjistili, že to je docela dobrá věc … škoda, že tak nesrozumitelně propagovaná.)
Výstava stanů (VII, VIII 2010) – billboardy – Holan sport
Total sport (VI-VIII 2010) – billboardy na severní Moravě – speciálka běžecké obuvi (Naše hodnocení: povedené)
Hervis (VII 2010) – billboardy – totální výprodej letní kolekce
HUDY (VI 2010) – billboardy – budování značky (Náš komentář: povedené)
Různé
Condro forte (VIII, 2010) – billboardy – úleva pro vaše klouby (s fotkou vysokohorského turisty)
Enterosgel (VIII, 2010) – billboardy – dovolená bez průjmu
Golf Digest (VII 2010) – billboardy – nejčtenější na světě
Cestovní ruch (outdoor najdete výše)
Egypt – XI 2010 – billboardy – Kde to všechno začíná …
EXIM tours (X-XI 2010) – billboardy – lev a výpis zemí + nápis „Přímé lety z Prahy“
Jiří Kolbaba (X-XI 2010) – billboardy v Brně a na dálnici – výstava Svět v Brně
Protrip.cz – (X-XI, 2010) – billboard – exotické zájezdy (jasný a zřetelný billboard)
ČEDOK (X, 2010) – polepená tramvaj v Praze – Egypt all inclusive, zimní dovolená v Egyptě / jiná varianta: Keňa – exotická dovolená a safari
Firo tour (X, 2010) – polepená tramvaj v Praze „kvalitní dovolená na dosah ruky“
Fischer (X-XI, 2010) – billboardy – „Exotický zážitek na míru“, „5000 skipasů zdarma“ (Náš komentář: opravdu někdo věří a chce dovolenou na míru od Fischera? Není to trochu mimo cílovku?)
Fisher (VII 2010) – billboardy – propagace nízké ceny
Vítkovice Tours (VII 2010) – billboardy – propagace nízké ceny