Práce/pomoc v zahraničí

Hledáme kuchaře – Německo

Monika

Do německého penzionu hledáme kuchaře. Požadujeme : praxi min. 5 let (česká kuchyně), dále praxi v samostatném vedení kuchyně, komunikativní NJ. Nástup co nejdříve. Zaručujeme seriozní jednání. Životopisy prosím zasílejte na : [email protected]

Zkušenosti čtenářů

Tomáš Jakeš

Dobrý den,
máte ještě volné místo kuchaře? Měl bych zájem. Mám praxi 12 let, pracuji jako šéfkuchař v moderním hotelu, vedu 11 lidí. Je mi 32 let. Mám praxi rok z německa.
Děkuji.
S přáním hezkého dne
Tomáš Jakeš

Jakub Šmíd
Tomáš Jakeš:

Mel byste zajem …

KUCHAŘ /ASISTENT CHEF HOTEL V NĚMECKU / BAVORSKO

INFORMACE
Luxusní 4 hvězdičkový hotel v Německu přijme do svého teamu URGENTNĚ Assitent Chef kuchaře,
hotel v oblasti (Ramsau ,Berchtesgaden) se znalostí NJ na komunikativní úrovni.
Znalost oboru , JAZYKA podmínkou.
Pozice k dispozici IHNED.

Vaše životopisy s fotografií zasílejte na : poslat email
E-mail: poslat email
Skype: Smid.corporation
tel: +420 732147470

CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Znalost Německého jazyka
Znalost oboru
Příjemné vystupování
Chuť pracovat a rozvíjet se

CO VÁM NABÍZÍME
– samostatný hotelový pokoj, plné stravování, smlouva na HPP, na rok, plat 1350 EUR / hrub. / , plus příplatky zákonem dané v Německu, dovolená 4-5 týdnů, plat měsíčně tj. 30 tis CZK čistého, profesní růst

TERMÍN: 15.09.2014 – 15.09.2015
VHODNÉ PRO: pro muže i ženy
MZDA: 1350-1400 EUR/měsíčně
SEKCE: Zahraničí
INZERENT: Soukromá osoba
ZADAVATEL: Jakub Šmíd
LOKALITA: Německo
TELEFON: 732147470

vaclav schmied

Dobrý den s manželkou sháníme misto v gastronomii na sezonu jako kuchař pokojská nebo pomocná v kuchyni s ubytováním děkuji za odpoved Schmied jsem vyučený kuchař nekuřák praxe od roku 1986 praxe v zahraničí 10 let německo rakousko holandsko

aniřka

dobrý den hledame praci kuchaře a maserka dekujem

George

Kuchar s praxi hleda praci v De,nastup dle dohody.Dekuji

Jarda