Spolucestování Amerika

Work and travel USA 2015

Martina

Ahoj, chci se vydat v létě do Ametiky, je tu někdo, kdo by se přidal? 🙂

Zkušenosti čtenářů

Lucka

Ahoj, na jak dlouho se chystáš vycestovat?

Martina
Lucka:

Ahoj, jen na prázdniny, popř. září, ty bys taky chtěla?:)

Lucka
Martina:

No lákalo by mě něco podniknout. 🙂

Petra

Ahoj,já už jsem prihlasena u agentury czech-us na WaT. Ráda bych vyrazila v pulce cervna.Ozvi se,budu ráda za spriznenou duši. Jinak mi je 22 a studuji druhy rok VS.

Petra

Petra
Petra:

Muj e-mail Pe**********@****am.cz

Nikol

Ahoj, taky se příští léto chystám na WaT do USA a sháním někoho kdo by se přidal 🙂 chtěla bych jet se Student Agency.

Lenka
Nikol:

Ahoj, na jak dlouho to v USA vidíš a kam se plánuješ podívat? 🙂

Xenija

Ahojte lidičky, taky se chystám v létě 2015 vyjet na Work and travel a sháním parťačky a parťáky se kterými by jsme si to tam užili a procestovali! 🙂 Určitě se mi ozvěte budu ráda 🙂

Petra

Ahoj:)taky se chystám vyrazit na WaT do USA a plánuji jet do kempu jako Support staff. Sháním taky partacku, budu ráda, když se ozvete;)

denca

Ahojte rada sa k niekomu pridám , kontaktujte ma na mail de******@***il.com🙂

Mikes

Ahoj také bych ráda jela v létě do Ameriky, jestli stále nemáš parťačku tak ráda bych se přidala. 🙂

Fany

Ahoj 🙂 taky se chystám do USA na léto-září na WaT (ještě tedy nejsem rozhodnutá, kde přesně budu chtít pracovat), ale pak bych moc ráda uvítala parťáka/parťačku na nějaký to cestování 🙂 když tak napište a můžeme se domluvit a navštívit zajímavá místa v USA společně! 🙂

Markéta
Fany:

Ahoj,
už jsem se zaregistrovala do programu WaT na léto 2015 a zatím se rozhodnuji kam jet a na jakou pozici..Pokud je tu někdo takový také, tak uvítám parťačku nebo alespoň nějakou dobrou radu kam jet atd 🙂 Kdyžtak mi napiště na email 🙂

David

Ahoj hledám někoho ke komu bych se přidal. Je mi 24 let, a letos státnicuju, takže bych mohl vyjet až 24.6.. Kdyžtak mě kontaktujte na email Pa*******@****am.cz