Jižní Amerika

Spolucestující do jižní Ameriky 2015

Janča

Ahoj, v lednu 2015 se chystáme do jižní Ameriky. Jsme 2-pár. Má někdo zájem se přidat? jedeme na 6 měsíců.

Zkušenosti čtenářů

renata

ahoj jani, rada bych se pridala. jsem momentalne na zelandu a do j.ameriky se chystam na prelomu roku. prosim posli mi na mail re************@*****um.cz detaily k planu, rozpoctu, jaky mate standard atp. dekuji. r.

honza

ahoj..taky mame v planu jet..taky by me zajimal plan a rozpocet.dik honza

Karel

Ahoj, momentálně studuji na jihu brazílie (Porto Alegre), O prázdninách prosinec – březen bych chtěl cestovat a rád bych se k vám přidal jestli je ještě možný. Máte nějaký plán? Díky

daniel nakladal

Jedu do Columbie asi v breznu nebo dubnu a jeste nevim jak,ale z anglie.Prida se nekdo_

bety

Ahoj, v březnu letím do Ekvádoru, kdyby se někdo chtěl setkat, popřípadě přidat. ozvěte se na email 🙂 B

Ivana
bety:

Ahoj Bety, ráda bych se přidala, jsem ale starší ročník. Nicméně jsem s baťohem procestovala v poslední době zhruba asi 25 zemí Asie, Jižní Ameriky a Austrálii. Jela bych ráda, ale samotné se mi nechce, i když bych to zvládla, nic na tom není. Čau Iva

tomas

Ahoj,

v březnu letím do Ekvádoru a pak pokračuji do Kolumbie,
přidá se někdo?
K.

Pavla

Ahojte, nevite, zdali je potřeba se ockovat na zlutou zimnici na cestu do Ria, Iguazu a Ihla grande? Je to legislativne nebo zdravotne potrebne? diky moc

Libor
Pavla:

Tam není třeba z žádného důvodu.

Tomáš

Ahoj,

asi za měsíc vyrážím do Ekvádoru a následně do Kolumbie,
při odletu prý může být problémem absence vstupního razítka.Hranice mezi Ekvádorem a Kolumbií budu překračovat v Ipiales. . . . Nevíte prosím zda zde vstupní razítko dostanu automaticky,nevím přesně v jakou hodinu tudy pojedu,je možné,že v noci.
děkuji
Tomáš

Libor

Píšeš to do nesouvisející diskuze. Jestli platí stále toto:
http://www.ecuadorexplorer.com/html/border_crossings.html