V prosinci 2013 jsme s kamarádkou letěli z Bogoty do San Marty se společností Copa Air. Let byl ok, sedadla pohodlnější než v letadle z Evropy, servis na evropské úrovni. O 12 dní později na zpátečním letu jsme tvrdli na letišti v San Martě 6 hodin, bo Copa Air náš let zrušila, a nedala nám vědět ani sms, e-meilem, cedulí na přepážce nebo nějakým držtaškou, který by nám informaci o zrušeném letu předal. Nic. Prostě totální informační impotence. Provolal jsem do kanceláře Copa Air cca 2000 CZK, bavil se s tupou blbkou, která vůbec netušila o co jde. Nakonec jsme letěli s konkurenční Avianca, které CA převedla svoje zákazníky, což jsme zjistili až od Avianky na opakovaný dotaz. Na naši stížnost a požadavek vyřešení vinou CA zbytečně provolaných dvou litrů jsem dostal e-mail „big sorry, sir, big sorry“ a tím problém vyšuměl. Nevadí nám to, že nás šoupli ke konkurenci, vadí mi to, že se z Copa Air nikdo neobtěžoval poslat blbou sms, že máme přijít o 4 hodiny později na přepážku Avianky. Vadí mi, že jsem provolal hromadu peněz zbytečně, kvůli nějaké pipině v kanceláři Copa Air. Závěr: Copa Air nebrat!
Samozrejme, ze ti nebudou proplacet kdyz volas pres roaming…jinak si totiz 2000 provolane neumim vysvetlit… takove veci se dejou i u prestiznejsich spolecnosti…
sorry..ale takouto vyzvou si smiesny. Hlavne preto ze v juho americkom regione si z aerolinkek moc nevyberies, nakoniec ste sa predsa dostali kam bolo treba. Pipina na telefone sa uz vobec nemusela bavit s nejakym hysterickym cudzincom, sorry ale pride mi to ako apelovanie nejezdete s jeepney, smradi a je vnich malo mista, alebo nejezdete tuktuky, zavedou vas tam kam nechcete. 🙂
COPA, Avianca i LAN jsou na podobne urovni – velmi slusny servis, dobre ceny. Jinak volani po Kolumbii stoji 0.5 – 1.50 Kc za minutu kamkoliv, takze je (minimalne z kolumbijskeho pohledu) opravdu slozite provolat 2000 Kc behem sesti hodin.
V EU se dějí horší věci… Tak třeba co občas provádí Wizzair je stokrát horší. Nechají třeba lidi seřadit k odletové bráně, přitom dopředu vědí, že letadlo nepřiletí, pak jim řeknou, že byl let zrušen z důvodů špatných povětrnostních podmínek (vyšší moc), což je úplný nesmysl a všichni to vědí. Nabídnou jim let za několik dní nebo vrácení peněz za letenku. Žádný hotel, žádná asistence, dostaň se domů jak umíš…
Znam. Otresna spolecnost. Navic zrusili nektere linky do lepsich destinaci a ted radsi prevazi cigany z Rumunska po EU, protoze ti jim zaplati cokoliv jen aby se dostali do lepsich zemi. Jejich stranky, zpusob zabukovani a servis jsou katastrofa.
Nejsou to ty aerolinky co chtěli zavést lety na stojáka jako v tramvaji?