Spolucestování Afrika

Maroko- cca 21.1.-20.2.2011

Market

Ahoj, chci vyjet do Maroka asi na měsíc, volně cestovat po této zemi, ve skrze mít určitý plán cesty, avšak také jít tam, kam nás nohy zavedou. Jsem studentkou, takže výlet by byl co nejvíce low-cost :)) Nechtěl by se někdo přidat?

Zkušenosti čtenářů

Ivan

Ja se po Maroku v tu dobu budu pohybovat. Uvažuju o treku v Antiatlasu…

Tomas

Cau Market, tam chces po zemi?? Nebo asi spies letecky, ze.. Nekam urcite koncem ledna nebo zac. unora vyjedu a maroko by mohla byt ta „prava“ destinace. Jestli mas nejaky tip jak se tam chces dostat, sem s nim..

Market
Tomas:

Tome, bud levne letecky.. moc ráda bych sehnala levné letenky…anebo stopem tam jsme tak za 4-5 dnu 🙂 Auto bohužel nemám …A sel bys do toho na mesic? Všechno je ještě takové flexibilní…
Jinak trek po Antiatlasu zní taky dobře 😉 ! na jak dlouho ho plánuješ?

Miloš
Market:

Ak vám môžem poradiť,tak ja som do Maroka cestoval s Ryanair-om.Máte veľkú kopu možností ako si nakombinovať lety,záleží len od vás čo vám bude vyhovovať najviac.
Môžete štartovať buď z BTS,Brna,Prahy do napr.Hahnu,Milana,Barcelony,Stanstead a pod. odtiaľ do Fezu,Marrakesha a tuším i Agadiru alebo Tangeru.A späť do isté,ale ako píšem záleží od vás.
Máte na to len mesiac,ja som kupoval tie letenky asi 3mesiace vopred a vyšli ma na cca. 3500 sk!!!

Ivan
Miloš:

Já to mám za 1700 Kč ;-))

Jarcza
Ivan:

Ahoj Ivane, mohla bych se zeptat, kde se dají tak levné letenky sehnat? :-)já přemýšlím o wizz air Praha – Madrid a potom Ryanair madrid – Tanger, vyjde to snad do 3000,- ale pokud víš o nějaké lepší (levnější) variantě, napiš prosím, klidně na email, díky. jarcza

Mira
Jarcza:

Ahoj, s tím Wizzairem bych byl trošku opatrný. Měli jsme to podobně, tj. Praha – Madrid s Wizzair a pak Madrid – Marakesh s Ryanair. Asi měsíc před odletem Wizzair zrušil let (asi neobsadili), takže jsme museli koupit do Madridu s CSA, abychom udrželi návaznost na Ryanair.

Martin