Spolucestování Amerika

Kanada – srpen 2008

Petra

Ahoj, nechystá se pár lidí do Kanady, tak od půlky srpna do půlky září, národní parky…?

Zkušenosti čtenářů

Ivan

Ahoj Petro, kdyby Vám to nevyšlo letos jeli by jste příští rok ,chceme sjet nějaké řeky a hodil by se nám někdo kdo půjde na trek a pak nás vyzvedne u vody.Pokud by se Vám to líbilo dej vědět. Ivan

Petr

Hledám fajn cestovatelku ,na cestu kolem světa, byl jsem zatím jen v USA takže jsem cestovatel začátečník . Petr 32 let. tel 607861056

Jana
Petr:

Ahoj Petre,
A kdy se chystas na tu cestu kolem sveta? Ja taky hledam fajn cestovatele, ale az tak za rok….

Honza

Ahoj, ahoj… Nechystate se nekdo do Vancouveru koncem dubna? Mam v planu prifrcet a prikoupit mensi dodavku a procestovat zapadni pobrezi a v planu by mel byt i Yukon. Hledam inzertni noviny (alias Avizo atd.) a nejake spravne loupezniky okolo Vancouveru.. Honza

Kamil
Honza:

Zdarec,
škoda že jedeš už v dubnu. Přidal bych se k tobě, ale do Vancouveru přiletím až 27. května.

Libor
Honza:

Ahoj,mám podobný plán,ozvi se! HL**@em***.cz

Jana

Ahoj lidi,
Petro: mate jeste volna mista ve vyprave? Ja jsem momentalne na pul roku ve Vancouveru (a jsem spravna loupeznice! Honzo a spol.:-), v srpnu skoncim s praci a pak bych to tu rada trochu procestovala a rada bych se k vam pridala, data mi 100%vyhovuji a narodni parky taky…Jana

Míša
Jana:

ahoj Jano (a všichni ostatní cestovatelé), v červnu se chystám jet do Vancouveru trochu pracovat a pak cestovat. A sháním prima lidi se kterými bych to tam pak projela.. mi*****@se****.cz

petr
Jana:

AHOJ prosim te mohla by jsi mi poslat svuj email?mem na tebe nejake prozby jestli by jsi mi mohla pomoct..chystam se do V jet pracovat a nejaky rady by se mi hodili..dik petr

iluze

Ja tam tou dobou budu i s autem, k dispozici na kazdou spatnost:) eggoide @ gmail.com

Jiri
iluze: