Spolucestování Asie/ Australie

INDIE léto 2009

Honza

Jsem více než odhodlán toto léto konečně uskutečnit cestu do Indie, jsem student, proto volím léto (červen, červenec, září). Extrémní teploty (nízké i vysoké) snáším dobře, navíc jsem nepromokavý, takže ani monzun na jihu by neměl být velkou překážkou, pokud by mě neodnesla do moře povodeň. Od vidění ovšem vím, že lidé se před deštěm chrání deštníky:), a protože opravdu nechci jet sám, raději v létě uskutečním cestu po severní Indii, mám již určitou vizi se spoustou alternativních možností. Rád se přizpusobím, vyžadoval bych jen navštívit některá konkrétní místa v Gudžarátu a Radžastánu…, rád bych navštivil Váránásí, případně to protáhnul do Darjeelingu, to by mohla být případná osa cesty, ale jak říkám, radši se přizpůsobím, než abych jel sám. S mezikontinentálním cestováním ještě zkušenosti nemám, ale jak vidíte, hodlám si první vytvořit, spolucestovatel nebo solucestovatelka by měl být psychicky odolný, aby bylo místo pro legraci, a nemuselo by jít, s dovolením, o přestárlou osobu, je mi něco přes 21 let, takže tak lidi do 30 let věku, studenti vítáni, pište do diskuze (kritici se minou účinkem) nebo na e-mail: ti***********@se****.cz

Zkušenosti čtenářů

verča

sakra…ta otazka o cislech ma proverit psychickou odolnost? to jsem ted trochu nervozni, jestli to mam spravne..

jsme dve holky a chceme na léto do indie, ale asi aspon mesic stravit na nejakem dobrovolnickem projektu…ja bych chtela sirotky, ale je to asi jedno…a potom cestovat hlavne po severu..

bylo by fajn sejít se treba i jen na cast cesty..treba tu cestovaci po severu…

je to pro nas poprve v asii, ale s cestovanim uz mame zkusenosti, jsme obe studentky.

kdyby Te to zaujalo, tak prosim dej vedet na mail.

mej se hezky a pekný nový rok
verča

Banan

Šmarjá panno, člověk přes 30 je přestárlý? I když máš pravdu, člověk přes 30 by asi nejel na cestu s 21 letým jelimánkem :))))

štěpán