Ahoj, hledam spolucestovatele, ktery ma alespon podobne zamery jako ja. Dva roky jsem ted zila v cizine, prevazne v Anglii, ale take v Asii. Doposud jsem cestovala zejmena sama, ale nyni bych chtela zkusit neco jineho. Momentalne mi padl do oka Island, kdy muj plan by byl z CR si zaridit praci na farme jako dobrovolnici a behem toho jednoho, dvou mesicu dobrovolniceni se na Islandu vice rozhlednout a sehnat placenou praci. Uplne na slepo se mi tam totiz jet nechce, tato varianta mi prijde schudnejsi, ale zalezelo by i na dohode. Od tebe, vas bych ocekavala dobrou anglictinu a nadseni..kdyztak piste na mail a preju peknej den 😉
Ahoj, to zní docela zajímavě. Máš už něco vytipovaného, jako dobrovolnice ? Taky nechci jet úplně naslepo. Kdyby bylo možné ze začátku pracovat klidně i jen za jídlo a ubytování, šel bych do toho se svou přítelkyní, pokud to neva, že jsme dva 🙂
Ahoj, mam plán na začátku dubna vyjet na Island. Chtěla jsem přes student agency, do oboru hotelnictví. Agentura tento rok zvýšila poplatek za zprostředkování práce na 16 200,- Proto zvažuji na Island i jinou cestu. Když tak se ozvi. Zi******@se****.cz
Rad bych zmizel z tehle prohnile spolecnosti někam opravdu žít klidně se přidam pokud to bude po mé finanční stránce možné moje AJ je ale špatná ale snažim se zdokonalovat.Jsem přátelská povaha nesoudím lidi a výjdu s každým:))
Ahoj, zítra mám registrační schůzku ve Student Agency ohledně práce v cestovním ruchu, takže jsem na to docela zvědavý, ale kdyby někdo měl jinou možnost vycestovat na Island, třeba i bez agentury určitě bych se rád připojil. Viděl bych to tak na únor, březen.
Tip měsíce: Turecko
Top 10 míst v Istanbulu
Úchvatná krajina Kappadokie: skály tu připomínají obří údy
Zvláštní jezera v turecké střední Anatolii: Nar, Meke, Çıralı obruk
Knižní tipy
SOUTĚŽ: Co je nového v JOTA, aneb cestování s knihou
Časopis Travel Life píší cestovatelé pro cestovatele, tak CESTUJ!
Nové články
SOUTĚŽ: Co je nového v JOTA, aneb cestování s knihou