Diskuse k článkům

Cestovní kanceláře zaměřené na outdoor a exotiku

Olina Fůzová

Všechny uvedené cestovky nabízejí přílišný komfort. Taková CA Jenda vás doveze i odveze, ale zbytek programu a nepotřebné služby ( průvodce, snídaně z konzerv, ubytování a kemp ) vám nenabízí ani neúčtuje. Jen tak se cítíte celu dobu úplně svobodní a svoje schopnosti si svým přičiněním zdokonalujete.

Zkušenosti čtenářů

vojta

jenze to neni cestovka ale dopravni agentura…jako kdybyste rekli ze nejlepsi cestovkou sou CSA…vzhoda cestovkz je ze za me zaridi mapy, vymysli trasu, atd. Ja radsi jezdim bez cestovek, ale pokud bzch jel s cestovkou tak od ni toto budu ocekavat, naopak doprava na misto je jedna z veci ktere si zvladnu zaridit sam.
a mimochodem Jenda me stve jinou veci-uz mnohokrat jsem narazil na jeho reklamu v ruznych diskuzich, ktera se tvarila jako doporuceni a i Vas prispevek je jak z katalogu. takze do jendy me nikdo nedostane…

Ruda
vojta:

Jenže ČSA tě doveze jen do velkoměsta a odtud se musíš dostat nějak do hor, nebo na co sěš zaměřenej. Jenda tě naopak doveze tam, odkud můžeš nastoupit hned do stěny, na vlak do spousty pohoří, nebo na trajekt (třeba Dolomity, Korsika, Sardinie, Karpaty a pod.) a můžeš si domluvit zastávku kdekoliv to jde. A nikdo tě nenutí spát organizovaně v kempu, či jinde v davu kolem autobusu. To je jeho systém a dosti lidem vyhovuje.

Aleš

Ještě třeba Alpina CK – http://www.alpina.cz/

Lukas
Aleš:

Mam vyborne zkusenosti s http://WWW.MUNDO.CZ

Mulz
Aleš:

a co třeba Čedok pro důchodce? http://www.cedok.cz

Jarda
Aleš:

Největší výběr zájezdů jsem našel zde: http://last-minute.levnyobchod.cz

Vojta
Aleš:

nějaká diskuze o outdoor CK i se zkušenostma:
http://www.outdoorforum.cz/viewtopic.php?t=227 6

Jan Nedved

Nejprve nam Jenda uvedl v mailove komunikaci o den casnejsi datum odjezdu, nez byl skutecny, takze sme museli neplanovane preckat noc stridave na sidlisti, nadrazi a v parku. Kdyz druhy den prijel, tak sme na vyzvu ridice nalozili veci do autobusu a odskocili si na wc. Kdyz sme se vratili 20minut pred planovanym odjezdem, byl uz autobus pryc. Zakoupili sme telefoni kartu a zkontaktovali ridice, kteri se pro nas odmitli vratit a tak sme zustali vyset v Rumunsku bez obleceni, telefonu, pasu etc.. Mel sem dojem ze hlavni starosti ridicu bylo, kdo si od nich koupi pivo a zkontrolovat seznam cestujicich uz by byl prilis namahavy luxus. Verim ze vetsina cestujicich je s timto lowcostem spokojena, ale po sve zkusenosti uz s nim nepojedu i kdyby to bylo zdarma. Na zaver jeste snad podotknout, ze podle slov ceske konzulky v Bukuresti (velice ochotna a vstricna pani btw )nejsme prvni koho Jenda v Rumunsku nechal.

CA Jenda

Výše uváděná reklamace není tak věrohodná, jak jí líčí zdánlivě poškozený.
Každý účastník má svoji jízdenku, na které je přesný datum a čas odjezdu.
Každý cestovatel by si měl tato data hlídat a řídit se jimi.
Nemilá událost s ujetím vypadala takto : Pánové byli po naložení a nasednutí zkontrolováni podle seznamu před odjezdem a byl oznámen odjezd. Oba cestující se bohužel bez upozornění řidičů vzdálili a ti v domění, že jsou stále všichni cestující na palubě, odjeli. První zprávu o chybějící dvojici obdrželi řidiči telefonicky až po ujetí stovky km za hranicemi. V tom okamžiku již nebyl možný návrat.
Kdyby pánové dodrželi nejdůležitější cestovatelskou zásadu a měli u sebecestovní doklady, nemuseli v cizině zajišťovat náhradní cestovní doklady.
I tak byli naší cestovkou odškodněni. Byl to první případ ujetí za 16 roků provozu a bylo učiněno opatření proti podobné události. Poslední věta autora Jana je tudíž lživá.
Pavel Jeník, dispečer.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: