HedvabnaStezka.cz SvetOutdooru.cz SvetBehu.cz TuleniPasy.cz Padler.cz FestivalObzory.cz SnowFilmFest.cz ExpedicniKamera.cz
Spolucestování kamkoliv

Cesta pěšky kolem ČR-srpen 2011

Michal

Zdravím přátelé, chci se zeptat zda máte někdo zkušenost s cestou podél hranic ČR po svých vlastních nohách.
Osobně o tom silně uvažuji, že bych vyrazil koncem srpna a vrátil se někdy koncem října.
Počítám s absolutně minimálními náklady, pouze jídlo. Vyspat se dá všude a v přírodě podél hranic bude jistě mnoho příležitostí, kde na jednu noc zakempovat svoji maličkost.
Pokud někdo máte podobnou zkušenost, budu rád za rady, případně kdyby měl někdo zájem, uvítám i společnost.:)

Zkušenosti čtenářů

Barbora

Ahoj.Máme úplně stejný plán,ráda bych taky něco takového podnikla,ale nemám s kým,a taky skoro žádné zkušenosti a nové věci se vždycky hodí:) Akorát ještě studuju a nemůžu se vrátit tak pozdě.Nešel by nějaký plán,třeba na menší cestu po Čr?Třeba začátek srpna na dva týdny?

Michal
Barbora:

Ahoj Báro. Já to mám bohužel tak, že můžu opravdu až koncem srpna z pracovních důvodů, jinak bych samozřejmě vyrazil i dřív. Jestli všechno klapne tak mám v plánu opravdu obejít celou ČR, je to výzva a vzhledem k tomu, že to je cesta tak na 80dní chápu, že pokud studuješ, je to moc dlouhé. Pokud by jsi se chtěla třeba jen na pár dní přidat, určitě bych společnost uvítal, ale jak říkám, jestli se do toho pustím, chci to dokončit celé.:)

Ahoj. Ozvi se na email diskuze.cz@seznam.cz, cestu pěšky okolo ČR jsem absolvoval, třeba Tě nějaké poznatky z mého putování budou zajímat.

Michal

Ahoj, díky, už jsem se na email ozval, budu rád za každou radu.:)

diskuze.cz@email.cz, předchozí kontakt je špatný…

Michal K

Zdravim te Michale!
Pred casem jsem nahlidl do knihy, ktera by te mohla zajimat:

http://www.kosmas.cz/knihy/124948/sudetska-pout-aneb-waldgang/