Práce/pomoc v zahraničí

Brigáda léto 2012

Cestovatel

Ahoj lidi jsem VŠ student a moc by mě lákalo jet v létě ( červenec,srpen )někam do ciziny na brigádu (nejlépe do VB).Nikdy jsem takhle venku nebyl…proto hledám někoho, koho by ta zkušenost také lákala a jel by 🙂 Pokud je tu někdo, kdo už s tím má zkušenosti,tím lépe.

Určo se někdo ozvětě 🙂
Zatím 🙂

Zkušenosti čtenářů

Anča

Ahoj, mám v plánu totéž, ale ještě jsem to nezkusila. Lákalo mě Španělsko 🙂

Honza
Anča:

Ahoj,mam v planu taky praci ve Spanelsku. Nejlip jih co nejbliz k mori 🙂 Uz jsi neco zajimavyho nasla?

klára

Ahoj úplně ten samý nápad, a myslím že VB, bude parádní:). Napiš mi něco o sobě více?! Děkuji 🙂

cesty
klára:

O sobě více?Ale co 🙂 Jak říkám jsem na VŠ, je mi 21 a chtěl bych po zkouškách v létě někam vycestovat – nejlépe do VB ( zatím jsem byl jen 4 dni v Londýně a to ještě na střední se školou…).Jde ale o to kam přesně,kdy, a jestli jen cestovat nebo i tu práci.A kdyby i tu práci, tak jakou a jak jí sehnat – hlavně to chce řešit rychle….

Písni mi tedy jak to vidíš ty.Díky.

Lucka

Ahoj, mě by taky lákala práce ve Španelsku v létě.. ale co jsem našla, tak to byly vždy podvody.. neznáte nějakou seriozní agenturu?

Agentura Ojeb
Lucka:

Nezname.

Gabi

Ahoj, taky plánuju jet v létě do ciziny, VB by bylo perfektní. Ale co jsem se zatím koukala na nabídky na netu, žádná sláva.. bude těžké něco sehnat 🙁 No když tak napiš, ve dvou se snad něco najde líp. Jinak něco o mně – studentka, 18 let, domluvím se anglicky, francouzsky, zkušeností také moc nemám, jen minulé léto jsem byla sama měsíc ve Francii – na workcampu.

Martin

Ahoj, rád bych pracoval v zahraničí např. sběr ovoce, zeleninyi na delší dobu, klidně co nejdříve (také přes léto), domluvím se anglicky – ukončil jsem SŠ a chci zkusit něco nového.
Vybranou zemi nemám (líbí se mi Itálie nebo Norsko)
Pokud víte o nabídce budu rád, když napíšete nebo mě vezmete sebou, pokud jste takovou práci sehnali a ještě máte volné místo 🙂