Spolucestování Evropa

Anglie léto 2012

Cestovatel

Ahol lidičky jsem VŠ student a moc rád bych jel do UK na brigádu…nejde mi jen o výdělek, ale hlavně i o dobrodružství a zkušenosti 🙂

Láká to taky někoho,případně má už někdo s brigádou v UK zkušenosti a chtěl by jet?

Určo se někdo ozvěte a běda jak ne :))

Zkušenosti čtenářů

Honza

Čau, jmenuji se Honza a letos maturuji. Zatím jsem takhle nikde nebyl a do UK bych se taky hrozně rád podíval. A něco si tam vydělal. Láká mě Londýn, ale je mi to vcelku jedno. Učitel na AJ nám říkal, že je lepší do toho státu jet a sehnat práci až tam. Tam prý není problém se zeptat a popř. někde umývat nějaké nádobí. 🙂
pokud tvoje nabídka stále platí, určitě bych rád jel.

písni mi na dr******@gm***.com

Honza

Petr

Zdravím, jsem taky student VŠ a mám úpně stejnej nápad a rád bych vyrazil. Pokud to stále ptatí tak se ozvi na pe**@se****.cz
Díky

eFko
Petr:

Ahoj, ráda bych se přidala, jako hlavní jazyk mám (bohužel) němčinu a potřebovala bych tu svoji malinkou angličtinu pořádně poladit.. je mi jedno jakou prací bychom se živili, ale hlavně už vypadnout z česka.. třeba na prázdniny 🙂
Kdyby cokoliv, mail : po***********@gm***.com

zuzka
Petr:

Ahoj taky bych rada na prazdiny do nejake anglicky mluvici zeme a zdokonalit se v aj 🙂 jsem taky studentkou vs, v brne. Rada bych aby nas jelo vice 🙂

jenda
zuzka:

Ahoj všem, náhodu jsem narazil na todle forum a není vůbec špatnej nápad vyrazit ve víc lidech poznávat jinou kulturu. Jsem student VŠ a chci odjet do Anglie nějak kolem června, července. Tak kdyby ste to někdo myslel vážně, napište a domluvíme podrobnosti. každopádně tu práci bych si radši sehnal ještě než tam pojedu…

Lukin

Ahoj všichni,