Práce/pomoc v zahraničí

Anglie – leto 2012

Scof

Nazdarek, je mi 24 a jsem student. Rad bych letosni leto stravil praci v anglii a pote nekolika tydny cestovani. Rad bych nasel nekoho kdo by se chtel pripojit, at uz k te pracovni casti a nebo potom k tomu cestovani. Praci bych chtel najit nejakou prijemnou a zabavnou aby se to leto povedlo a pak procestovat Skotskou prip. Irskou krajinu…Kdyby mel nekdo zajem tak se ozvete… 🙂

Zkušenosti čtenářů

Bára

ahoj, taky se pokoušim sehnat brigádu na léto v anglii a potřebovala bych někoho k sobě.. Zatim jsem nic nenašla, nerada bych jela přes agenturu – je to strašně drahý..
Je mi 20 a studuju VŠ.
Když tak se ozvi na mejl:)

Scof
Bára:

Poslal jsem ti mail… 🙂

Nikola
Bára:

Ahoj četla jsem že scháníš někoho k sobě do Anglie na brigádu. Já jsem na tom dost podobně 🙂 Tak jestli máš zájem napiš
Nikola Koncová

Agáta

Taky bych ráda vyrazila, je mi 18, studentka anglického gymplu, mohla bych taky info?:)

Scof
Agáta:

Napsal jsem ti 🙂

Kája
Scof:

Ahoj, mohla bych taky poprosit o nějaké info? S přítelem bychom chtěli vyrazit o prázdninách do zahraničí pracovat a je nám celkem jedno kam 🙂
děkuji
ka***********@****am.cz

lucecita

Ahoj, taky přemýšlím o nějaké práci v zahraničí na léto 2012 akorát nedokážu nic sehnat a navíc ani nikoho =D kdyžtak se někdo ozvětě 😉 Jinak mám 20 a taky jsem na VŠ.

Scof
lucecita:

Ahoj, tak na sebe dej mail… 🙂

lucecita
Scof:

su********@****am.cz
díky moc předem 😉

Aneta

Ahoj, mohla bych poprosit o nejaky blizsi info? Diky. 🙂

Aneta
Aneta:

c.*********@****am.cz Diky. 🙂

mišule

ahojky…taky bych ráda někam vyrazila…bohužel mám jen základy angličtiny,ale to by snad nevadilo….:-)
pa
my*****@****am.cz

Ahojte je mi 18let a taky sháním brigádu v zahraničí nejen pro peníze, ale zkušenost a pořádně se naučit jazyk 🙂
na******@****am.cz

Terez

Zdravím,