Indie, Srí Lanka, Nepál a Bangladéš

Air Serbia

Adam

Dobrý den, letěl někdo v poslední době nebo se naopak chystá prostřednistvím této společnosti letět na Srí Lanku podělit se o zkušenosti o přestupu v Bělěhradě za 45 minut? Letenky jsou za dobrou cenu, jen ten přestup.

Zkušenosti čtenářů

George

Ja letel do Abu Dhabi. Letiste je celkem male. S prestupem nebudes mit problem. U transferu cekala spousta pracovniku Air Serbia a smerovala cestujici k jejich odletu. Letiste Belehrad a Air Serbia mohu jen doporucit.

Honza

Myslím že i turkish airlines mají teď dobrou cenu. Z prahy to lítá třikrát denně a na přestup je cca od dvou hodin do asi 10h..

Adam

Hezký den,tak letenky zakoupenyu Air Serbia, odlet 20.1.15, tak pak poreferuji o přestupu 🙂

Verča

Ahoj Adame,
my taky letíme 20.1.2015 ve 20:35h (tuším) s Air Serbia, volala jsem na linku, kde jsem kupovala letenky a prý by to neměl být problém – ten přestup v Bělehradu, běžně se to prý bez problémů zvládá. Zavazadlo odbavené máme, tudíž snad nic nespackáme :))

Petr
Verča:

Ahoj Věro, tak my letíme stejný spojem. Rád bych se Vás zeptal jak jste si nechala odbavit zavazadla a jak jste řešila seating

Petr
Petr:

sorry,já Vás přejmenoval Veroniko 🙂

Verča
Petr:

Ahoj Petře,
špatně jsem se vyjádřila, myslela jsem to tak, že odbavené zavazadlo do 23kg máme v ceně, ale odbavovat budeme až na letišti 😉
Co se týče rezervace míst, psala jsem na stejný e-mail, který zde uvádí bleest 😉

bleest
Petr:

seating Ti bez problemov urobia tu:PR***************@*******ia.com
mne tam rušili aj infants

Gordana Šimonova

Letela sam iz Praga u Beograd. Let je bio normalan. U Beogradu nisam dobila prtljag,izgubio se. Upozoravam da je bio maj,jos nije bila turisticka sezona u jeku. Na aerodromu na salteru za reklamacije oko prtljaga su sedeli jedna žena i jedan muskarac apsolutno nesposobni da obavljaju svoj posao. Oko saltera se kretao jedan služebník kojí se trudio da pomogne svim putnicima koji su imali probleme sa prtljagom ali naravno nije sve uspevao da uradi ,zavladao je opsti haos. Moji podaci su bili pogresno registrovani. U ubedjenju da sam obavila reklamaciju otisla sam sa aerodroma. Bilo mi je receno da ce dobiti mail za 30 minuta. Nisam dobila nista. Drugi dan sam nekako uspela da dodjem do nekog veoma ljubaznog gospodina kojí je to sve proverio i on mi je rekao da su neke stvari u protokolu progrese. Sve smo popravili i doveli u red i bilo mi je řečeno da ce prtljag biti u Beogradu u ponedeljak a u utorak kod méně, živím u gradu 50 km od Beograda. U utorak cekam od prtljaga nista. Opět sam intervenisala i saznala da su prtljag odvezli u sysvim drugi grad i da ce ga dobití drugi dan. Pitam se da li je to normalno i da li tamo řadě negramotni i neposlední ljudi. Řekla bih da na aerodromu u Beogrado medju zaposlenima preovladjuju totalno nesposobni i neadekvátní ljudi. U svakom slucaju vidíte racuna o svém prtljagu a izbegavajte ovu avionsku kompaniju.
PS mojoj mami se isto to desilo pre par godina na istom letu.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: