Volná diskuse

Varování před Airstop.cz !!!

Lubos2009

POZOR NA REKLAMACE U AIRSTOP!!!! Od srpna 2008 do ledna 2009 mi nebyli schopni vyřídit reklamaci zájezdu, stále se vymlouvají na to, že s nimi německá CK nekomunikuje, pak že se stěhovali a vyjádření se ztratilo atd., budu je muset dát k soudu!!!!!! Vymlouvají se, že jsou jen zprostředkovatelé, ale peníze jsem platil jim a od nich chci stanovisko!!! Naše telefonické urgence odbývali výmluvami typu – stěhovali jsme se, německý partner s námi nekomunikuje, pak se nám vyjádření CK Neckermann někam ztratilo, atd!
Více na: http://www.re­klamace-airstop.nazory.cz

Zkušenosti čtenářů

Marian Oberth

Vazena cestovna kancelaria, AIRSTOP.SK
V marci 03.03.2025 sme si objednalo zajazd u Vasej cestovnej kancelarii, bol to zajazd cislo:6774751,
od 1.10-11.10.2025 do rezortu Amarina,Sun Resort,Aqua Park Sharm El Sheikh 5*, Egypt. Mal to byt 5 hviezdickovy
rezort.
Bol to vsak bezprecedentny podvod. Neplati vyhovorka, ze je to Egypt. Boli sme 4 krat v Egypte na roznych miestach v 4*
rezortoch, vsade cistota, programy pre deti, pre dospelych, spickove upratovanie.
Prisli sme do rezortu asi o 5 hod. rano. Prva izba, bola na poschodi ,mala tak
spinave okna, ze boli neprehladne,spina po izbe , tak sme poziadali o vymenu u recepcneho. Druha izba bola na
prizemi.Okrem spiny,bola hrdzava vana, aj napriek tomu sme v izbe, v poradi druhej,par hodin pospali a isli
na recepciu poziadat manazera o dani veci do poriadku. Recepcni nam povedal, ze manazer pride za 10 minut,
z toho bolo nekonecno a ked sme zvisili hlas, tak manazer,Robo, vysiel z vedlajsej kancelarie a povedal,
ze da vsetko do poriadku,mozno preto,ze priatelka ma norsky pas.Tak na treti pokus nam dali izbu, kde vana sice
nebola hrdzava, fotografie izby mame, spinave zavesy, okna, pokazena lampa, dvere poskodene, elektricka
zastrcka nebezpecna. Pocas nasho pobytu ani raz nebola menena postelna bielizen, upratovanie, KATASTROFA.
Sami sme si museli zorganizovat, odchod zo zajazdu s cim sme sa doposial nestretli.
Podla nasho nazoru, rezort nezodpovedal 5* maximalne 1,5 az 2 hviezdickam.
To bolo o izbach. Fitnes centrum, biliard, bowling, 4D kino, detska herna, tobogan, vsetko zatvorene.
Vypisane nocne jedlo od 22 hod.do 00 hod.to sa nikdy nekonalo. Vo vnutornej restauracii boli hejna
vrabcou, ktori si pochutnavali na jedlach, ktore boli vystavene, alebo ked si ludia isli pre salaty, alebo pre nieco ine.
Informovali sme delegata,vyuzili sme vsetky moznosti, ktore boli dostupne.
Na vsetko mame fotodokumentaciu, pokial sa nedohodneme na refundacii, za sluzby ktore neboli riadne a vcas poskytnute,
na prijatelnej ciastke, /zaplatili sme 5* a boli sme 1,5* az 2*/, uverejnime to v mediach a budeme informovat Slovensku obchodnu
inspekciu.

S pozdravom , Marian Oberth

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: