Západní a jižní Evropa

Špatná zkušenost s www.Booking.com a hotelem Costa Loredan, Venezia

Kristýna

Přes www.booking.com už si nikdy ubytování neobjednám: Mám velmi špatnou zkušenost s hotelem Costa Loredan v Benátkách: Ubytování jsme si platili přes booking dopředu skrze kartu, jinak to nešlo. Pokoj byl studeny, špatně uklizený, hned první noc jsem našlápla střep. Navícd dveře od sprchového koutu na pokoji byly špatně nasazené v kolejničce a bylo tedy velmi těžké s dvěřmi manipulovat, visely tam takřka „na vlásku“ čehož jsem si všimla až když se při otevírání zhuply a padaly na mne, naštestí jsem si hlavu a tělo ubránila rukou. Sklo se na mne vysypalo a pořezalo mi ošklivě ruku a nohy. Hned jsme vše nafotili a volali hoteový servis, ti bez řeči řekli, že pokoj uklidí at si zatím zajdeme do nemocnice na sešití. Když jsme se vrátili domů zjistili jsme, že booking poskytuje třetí straně neomezený přístup k platebnímu účtu zákazníků a hotel nám strhl 300eur za ty dveře. Nic jsme nepodepsali,v hotelu nám v tu chvíli nic neřekli, še vypadalo,že se jim to stává a že to berou na sebe, navíc žádné důkazy, dokumenty , že to byla naše vina nejsou, dle našeho názoru hotel nemá nárok si strhnout peníze. Booking se k tomu nevyjadřuje, mlčí, nekomunikuje, banka reklamaci platby zamítla, jelikož jim po 2 měsících hotel zaslal jakési „pofidérní dukazy“ na základě nichž má nato právo. Koupelnové dveře určitě nestojí 900eur, jak hotel tvrdí! Na Itálii a na booking jsem zcela zanevřela. Na ruce mám ošklivou bolestivou jizvu a mohu být ještě ráda, že to odnesla pouze má ruka a prsty, kde mám jizvy. Nu a těch 300euro bolí.

Zkušenosti čtenářů

Milan

Jednou píšeš že dveře stály 300 a pak 900 Euro, Tak kolik teda stály? 300 se mi zdá jako naprosto normální cena za dveře…
A proč nám to vlastně říkáš?

Frankie

Ano, booking vůbec nic neřeší, s tím je třeba počítat. Ve zcela minimálním počtu případů sice zdvořile odpoví, ale nikdy nic nevyřeší. Když jsem jim nedávno psal, že při objednání ubytování jejich prostřednictvím přes stránky ČSA ztrácím původní možnost hodnotit komentáři ubytování, kterou jsem měl přímým objednáním přes stránky bookingu, nikdo se dosud (6 měsíců) neozval. Pokud tedy měla Kristýna na mysli uvedenou pasivitu, plně potvrzuji.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: