Mám let do Kuala Lumpur a chci hned přesednout na low cost na Borneo. Co jsem si přečetl, AirAsia používá Low-Cost Carrier Terminal (LCCT KL). Má někdo zkušenosti, jak dlouho trvá tady přestup? Nevím kolik si mám nechat času.
Spojení Intrnational Aurport KL a KLIA2 (terminál AirAsia je prostředniczvím ryclovlaku KLIA expres, doba 5 min, interval cca 15 min, cena 2 ringity. Zdravím
Díky za zprávu.
Před těmi dvěma roky se mi zdá ještě nejezdil. Skvělá zpráva 🙂 Tak pokud je to tak, tak i tak na tvém místě nechám ty dvě hodiny minimum na přestup. Bágáž, pak najít rychlovlak. ten je v přízemí, pokud si dobře pamatuju a cesta plus raději hodinky před odletem. Některé společnosti končí na přepážce 45 min před odletem. Air Asia je v tomto lepší, ale rozhodně bych to nenechával na poslední chvíli.
Díky za info. Takže bez zpoždění letu to lze za dvě hodiny stíhat. Ještě se rozmyslím, zda riskovat a nebo jít na jistotu
Otazkou je s kým letíš . Velké společnosti „většinou“ zpoždění často nemívají. Spíš bude mít zpoždění AirAsia, což by ti nevadilo. Já jsem ale vždycky opatrný a i v Praze nebo ve Vidni jsem raději 3 hodiny předem. Nikdy nevíš, co se stane. Pokud máš jen dvě hodiny, tak bys to stihnout měl. No a i kdyby náhodou ne, tak cena letu na Borneo není tak závratná . Kam vůbec máš namířeno? Třeba to bude pro mě inspirací :). Jo a na pasovém v KL to byla pohodička. Stačili otisky prstů a hned milý úsměv paní a prý přijemnou cestu. Teda pokud máš už nový pas. To v Indii v Delli mě na pasovém borec griloval, a to jsem přitom letěl a měl v pasu vízum na světový kongress. Trošku mě to připomnělo doby, když jsem létal do Anglie ještě před vstupem do EU. :))
Letím s British Airways přes Londýn. Přemýšlel jsem, jestli nekoupit letenku přímo na letišti podle počasí, ale to by byl už kapku hard core :-). Poletím do Miri. Je to tam teď nejlevnější. Při těchto vzdálenostech nemá cenu spekulovat nad místem, protože stejně nejvíc paliva se spálí při vzletu a přistání a to samé je to s letištními poplatky.
Nevím, co myslíš podle počasí? No taky záleží, co chceš navštívit. Pokud máš v plánu začínat v Gunung Mulu national parku, pak Miri je to pravé letiště. Pokud ale míříš třeba na Monte Kinabalu, nebo na východ, tak by bylo asi lepší letet do Kota Kinabalu, nebo někam jinam. Jestli je tam rozdíl pár stovek, tak ty pak procestuješ po zemi. Takže záleží co máš v plánu. Posledně jsem se tě ptal, co všechno chceš navštívit. Třeba by mě něco oslovilo. Klasická místa znám, ale třeba máš nějaký tajný tip? Můžeš nakonc řešit nákup až na místě, ale jak jsem psal, cena bude asi vyšší. Pokud ti je jedno, kam letíš, tak ale samozřejmě možnost, že někam odletíš je podstatně větší, jelikož na Borneu je spousta letišť, takže tím pádem je šance, že něco koupíš značně vyššší, než kdybys chtěl čistě jen na jedno letiště.
Je to jednoduché. V Kuchingu může svítit slunce, zatímco na Kota Kinabalu může být předpověď týdenní deště.
Letím tam poprvé, takže žádné tajné místo nemám. Hodlám strávit pár dní potápění k vrakům, nějakou dobu návštěvou džungle a pokud se mi podaří objevit nějaké místo pro lamy, zkusím se naučit základy surfování. Zkusím se tam ubytovávat přes AirBnB a budu doufat, že dostanu nějaké tipy od domorodců.
Ahoj,
já teda nemám osobní zkušenost, ale co jsem četl, tak určitě ne hodinu. Mám pocit, že tam jezdí letištní bus mezi oběma letišti. Pročti si nějaké diskuze, určitě tu něco je. Já jsem byl v Malajsii před 2 roky a taky jsem o tom tehdy uvažoval. Ale už si přesne nepamatuju, protože jsem to pak vyřešil jinak a min rok jsem něco řešil i v Indi, kde je to podobné a tak nechci plácat blbosti. Na tvém místě bych si nechal tak 3 hodiny. 2 jsou asi hraniční ale třeba se ozve někdo, kdo to tak jel v poslendí době. Než vyzvedneš batoh může trvat i půl hodiny a pak hledáš bus, čekáš, pak jedeš nějakou dobu. Já bych volil aspon ty 3 hodiny. Taky mě to zajímá,páč v zimě to budu chtít taky využít, tak doufám, že se k tomu někdo vyjádří.
cauky
🙂