Nový Zéland

Práce (ovoce, farma) cca od října 2013 – spolehliví lidé wanted

Karolína

Ahoj,
ráda bych zhruba v říjnu vyrazila za prací cestováním na Zéland, sběr ovoce, práce po farmách atd.
Nic moc o tom nevím, proto bych ráda našla někoho, kdo má zkušenosti nebo alespoň někoho otrlého, kdo si věří, že to zvládne:)
Anglicky se bez problémů domluvím, mám docela nacestováno (work camp, erasmus) a vlastním řidičák.
Hledám raději někoho ženského pohlaví jakéhokoliv věku, případně slušného kluka, ideálně více lidí. Hlavní podmínkou je spolehlivost! Jinak nekomplikovaná povaha, otevřenost atd.
Představovala bych si to tak, že si koupíme auto a budeme se přesouvat podle potřeby, budeme pracovat, pokoukáme okolo, bydlet různě, chvíli zvládnu i pod širákem, ale ne půl roku v kuse.
Jsem studentka, je mi 23, končím bakaláře a chtěla bych zažít něco super, než dostuduju magistra a začnu seriózně pracovat:)
Počítám s tím, že než vyrazíme, setkáme se, abychom se co nejvíce poznali…
Budu se těšit na odpovědi, ideálně na mail.
Mějte se hedvábně,
Karolína

Zkušenosti čtenářů

honza petrik

Ahoj 🙂 jmenuju se honza je mi 19, momentalne se zivim jako podlahar v brne, ale uz pres mesic premyslim ze odjedu pracovat do zahranici, take by jsem chtel jet az nekdy v rijnu, protoze me v brne drzi autoskola. Jinak nic, po pravde spis uatikam, rozpada se mi vztah s pritelkyni uplne bezduvodne a jen se tu trapim proto chci odcestovat a nasetrit nejake penize, dostat se dal jak za cesko a aspon chvili zit na plno, bez kazdodennich nesmyslnych problemu. Uz ted si setrim na odcestovani jen tak anglictina mi dela problem, rozumim ji, ale s tezi se domluvim, ale vsechno se da naucit kdyz chces, byl bych rad kdyby si me vzala do tymu 🙂 na muj vek jsem az moc sobestacny a straasne moc tolerantni. Urcite bych nebyl bezcenny 🙂 a hlavne bych byl hrozne vdecny kdyby se mi splnil aspon tento sen. Budu rad i za negativni odpoved 🙂 tak jo budu se tesit na odpoved preju ti hezky den 🙂

miro