Práce/pomoc v zahraničí

Brigáda léto 2012

Cestovatel

Ahoj lidi jsem VŠ student a moc by mě lákalo jet v létě ( červenec,srpen )někam do ciziny na brigádu (nejlépe do VB).Nikdy jsem takhle venku nebyl…proto hledám někoho, koho by ta zkušenost také lákala a jel by 🙂 Pokud je tu někdo, kdo už s tím má zkušenosti,tím lépe.

Určo se někdo ozvětě 🙂
Zatím 🙂

Zkušenosti čtenářů

Maple

Toužím strávit letošní prázdniny ve VB. Googlím práci, problém je, že mi v tu dobu bude ještě 17. :/ zřejmě letos ještě nepochodím :).. kdybys měl nějaký nápad, ozvi se 🙂

Pavel
Maple:

Mam stejný problém :-/

kika

Ahojte,
chceli by sme ísť aj s priateľom cez leto do zahraničia zarobiť si. Nezáleží až tak na krajine- lákala by nás možno Škandinávia alebo niečo hornaté, ale v podstate je nám to jedno, hlavne aby niečo bolo.Viem po anglicky, obidvaja trochu po nemecky. Rada by som sa preto informovala, spýtala niekoho kto má viac skúsenosti, nejaké rady alebo tipy kam by bolo najlepšie 🙂 Ďakujéém 🙂

Jonáš
kika:

Co takhle práce na hotelech? Dobrá práce a jídlo a ubytování za málo peněz. Plánuju tam jet zkrz Student agency, kdo by se chtěl přidat, dejte vědět. Dostaneme větší slevu na zprostředkování práce.

vilda
Jonáš:

Čus Jonáši, přemýšlím o tom taky. Pošli mi nějakej kontakt, můžem se spolu dohodnout.

Jonas
vilda:

Mas to v mejlu.

cestovatel
vilda:

Ahoj a kam by jsi chtěl přesně jet?Teď myslím do jaké země?Písni kdyžtak na maila prosím.
díky 🙂

Jonas
cestovatel:

Určitě bych chtěl jet na léto do VB.

cestovatel
Jonas:

Mohl bys mi prosím na pe****@se****.cz poslat nějaké ty informace taky?
Děkuji moc.

cestovatel:

ahojte, mam 18 rokov a tiez hladam neaku brigadu. Viem ako tak nemecky jazyk. Sla by som cez 2mesacne prazdniny dade prec od SR. Dajte mi vediet ak by ste o dacom takom vedeli:)

Kája

Ahoj prosím tě mohl bys mi taky zaslat nějaké info na meil? S přítelem bychom chtěli někam vyrazit 🙂
Děkuji
ka***********@se****.cz

Tom
Jonáš:

Jonáši pošleš mi to prosím taky? dík

Jonas