Ahoj,
Studuji druhým rokem VŠ a rád bych vyrazil na brigádu do zahraničí. Víceméně je jedno kam by se jelo ale chtělo by to anglicky mluvící zemi. Léto v cizině mě láká už dlouho ale nějak není v okolí nikdo, kdo by do toho šel se mnou. Takže pokud byste měl někdo zájem taky vyrazit a byl byste na tom podobně jako já, tak se ozvěte a mohli bychom se nějak dohodnout a něco podniknout :))
Kubo a na jak dlouho by jsi chtěl jed? Taky sháním něco podobného, ale mohla bych pouze na dva měsíce
Tiež zháňam niečo také a keďže končím gymnázium tento rok, tiež len tak na 2-2,5 mesiaca. Ak by ste o niečom vedeli, určite by som sa pridal rád.
Ahoj,
s přítelem chceme taky letos vyrazit do zahraničí 🙂
A nemáme s tím žádné zkušenosti prozatím. Takže pokud budete o něčem vědět, napište.
Rádi se přidáme.
ka***********@se****.cz
Ahoj Kubo, mám velice podobné cestovatelské choutky jako ty. Ráda bych letos vyjela za prací, předpokládám červenec až (snad) půlka září. Je mi 20 a taky jsem v druháku na VŠ. Kdybys něco našel, zkus mi kdyžtak napsat na
su********@se****.cz
Díky moc a ať se daří 😉
Ahoj, chci jet někam do ciziny, kde bych si procvičila AJ, během letních měsíců. Nemám s prací v cizině ještě žádné zkušenosti a nechci jet sama, takže bych chtěla sehnat někoho k sobě. Protože se mi nechce platit za agenturu, viděla bych to na rozesílání životopisů v AJ na různý kempy a hotely (nejvíc mě láká asi Španělsko, k moři). Jestli se někdo chce přidat, budu ráda:-) Je mi 22, studuju na VŠ, bydlím v Brně. Jestli se někdo najde, napište mi na mail:-)