Tipy pro účinnou reklamu na webu

Tipy pro účinnou reklamu na webu

Pozor na denní / týdenní / měsíční statistiku. 1000 unikátních návštěvníků za týden neznamená, že za 4 týdny jich bude 4000. V druhém týdnu může mít web opět těch samých 1000 návštěvníků, kteří jej navštívili v prvním týdnu. Je to dost pravděpodobné u komunitních webů. Například Hydromagazin.cz (web časopisu Hydro) uvádí týdenní údaje své návštěvnosti a podle našeho odhadu to může docela snadno být výše popsaný případ.

Pozor při inzerci na facebooku

Častá chyba při zadávání inzerce na facebooku:

Facebook umožňuje „zacílit“ reklamu například na fanoušky horolezectví. Při zadávání takto cílené reklamy se inzerentovi ukáže počet „fanoušků“ horolezectví, kterých je např. 50 000. Vůbec ale není zřejmé, jak často těchto 50 000 lidí facebooku navštěvuje!

Reklamní sítě

Reklamní sítě vám nabídnou balíčky webů, kde můžete inzerovat. Při troše důraznosti si můžete balíček nadefinovat přesně dle svých potřeb. Nenechte si do balíčku přibalit nezajímavé weby, které jen opticky zvyšují počet reklamou oslovených lidí, jež jsou ale pro vás často irelevantní.

Media house (Outdoornet)

Z reklamní sítě Outdoornet v roce 2011 odešel Lezec.cz a Outdoorforum.cz (důvodem byly dlouhodobé dluhy, které Outdoornet těmto webům jen neochotně splácí). Většina ostatních zapojených webů je buď menší (horyinfo.cz nebo tatry.cz) nebo nemá jasně vyhraněnou skupinu čtenářů (koupani.cz, hrady.cz apod.). Z větších a pro outdoorové aktivity relevantních zůstávají například Treking.cz (webová odnož zaniklého časopisu) a Horydoly.cz.

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: