Jak dobře udělat reklamní banner pro web: tipy a rady

Jak dobře udělat reklamní banner pro web: tipy a rady

Na webu HedvabnaStezka.cz sledujeme denně výsledky zhruba desítky bannerových kampaní. Za poslední dva roky to jsou už stovky různých bannerů. Zde jsou naše doporučení na výrobu účinného banneru. Nezapomeňte je vzít v úvahu a za stejné peníze budete mít více muziky. Banner by měl mít nejvýše 2-3 slidy (nikdo nebude čekat a sledovat banner déle). Hlavní sdělení je potřeba umístit hned na první slide banneru. Logo/název firmy by měl být na každém slidu. Bannery větších formátů (zejména 120×600) je potřeba udělat tak, aby logo/název firmy byly vidět i tehdy, kdy čtenář webu vidí jen jednu část banneru. Většina lidí na banner neklikne, ale všichni ho uvidí a to opakovaně a poměrně dlouho. Banner je potřeba udělat tak, aby měl účinek, i když na něj člověk neklikne (cílem bannerové reklamy je propagace firmy; nikoliv pouze nasbírat dostatek prokliků). Graficky hezký banner ještě vůbec nemusí být reklamně účinný banner. Hlídejte svého grafika! Cílem banneru není mít hezký obrázek, ale vyrobit fungující reklamu. Cílem reklamy není být hezká, inteligentní, milá, decentní – cílem reklamy je prodat. Promyslete si zejména hlavní sdělení banneru. To je důležitější než vybrat hezkou fotku. Bannery s vyšším množstvím textu mají vyšší míru prokliknutí. HedvabnaStezka.cz i Pohora.cz obsahuji spoustu velkých, hezkých fotek. Fotky v banneru budou vždy menší a méně výraznější než třeba fotky v článku či fotogalerii. Proto nemusí být účinné mít v banneru fotky. Fotka v banneru je vždy menší. Bannery ve flashi: na mnoha smart-phonech a tabletech se nebudou zobrazovat. Náš reklamní systém umí tyto případy rozpoznat – s flashovým bannerem tedy můžete poslat třeba aspoň statický obrázek, který se zobrazí i v těch prohlížečích, které flash nepodporují.

Našim klientům nabízíme ZDARMA neomezené konzultace při výrobě banneru a za nízkou cenu jejich výrobu.

Tým cestovatelského portálu HedvabnaStezka.cz a Pohora.cz

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: