Galerie: Mumbai local: Cestování pověstnými indickými příměstskými vlaky

Zavřít fotogalerii
Zobrazit
Mumbai local: Cestování pověstnými indickými příměstskými vlaky
Zobrazit
Obrázek z mumbajských vlaků, který se zase tak často nevidí. Člověk, který má sedačku sám pro sebe
Zobrazit
Dveře se zásadně nezavírají. Fungují jako příjemná klimatizace a do otevřených dveří je možné naskočit už za jízdy.
Zobrazit
Mnoho lidí při pohledu na indické vlaky napadne tradiční klišé přeplněných vlaků s cestujícími na střeše. V Mumbaji bývají vlaky ve špičce sice nacpané k prasknutí, ale jízda na střeše je přísně zakázaná. Administrativa Western Line prohlašuje, že pokud p
Zobrazit
Z Marine Lines do stanice Mumbai Central je první třída draží o 1000 % oproti “dvojce”. Při zakoupení měsíčních pasů se však rozdíl už trochu smazává
Zobrazit
Pochopit odjezdovou tabuli není na první pohled nijak snadné. První číslice označuje třídy, poté následuje písmeno symbolizující cílovou stanici. C jako Christchurch, Bo jako Borivali nebo V jako Virar. Hned vedle je uvedený čas odjezdu. Písmena S nebo F
Zobrazit
Těmto starým taxikům se někdy říká čmeláci. Z mumbajských ulic jsou však postupně vytlačovány novějšími vozy východoasijské výroby
Zobrazit
V době přílivu obklopí mešitu Haji Ali Dargah moře a jednou možností jak se na ostrov dostat suchou nohou je loď.
Zobrazit
Legenda říká, že Haji Ali zemřel při pouti do Mekky a jeho rakev zázračně připlula na toto místo.
Zobrazit
2. třída, v době špičky místo nejtužších bojů o svezení
Zobrazit
Železniční síť Mumbaje je dlouhá 465 km. Denně po ní projede přes 2300 vlaků. Ruch na kolejích utichá v noci vždy jen na pouhých 90 minut, poté se vlaky zase rozjedou.
Zobrazit
Ženy mají v každém vlaku vyhrazené útočiště, kam muži nesmějí. Ženské oddíly jsou jak druhé, tak i první třídy.
Zobrazit
Obrázek z mumbajských vlaků, který se zase tak často nevidí. Člověk, který má sedačku sám pro sebe

Cleantalk Pixel