HedvabnaStezka.cz SvetBehu.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz TuleniPasy.cz Pádler.cz Festival OBZORY Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

POSLEDNÍ DISKUSE

Thajsko, Barma, Kambodža, Laos a Vietnam

zkušenost s booking.com



Chci se s Vámi podělit o mou zkušenost s booking. Měla jsem rezervaci v Hanoji pokoj de luxe, po příjezdu mi hotel dal pokoj nějakou místnost bez oken, což jsem odmítla a našla na vlastní pěst hotel jiný. V hotelu mě ujistili, že nic nestrhnou..Druhý den z účtu strhnuto za první noc. Po komunikaci s book, neúspěch prý mi dal hotel nejlepší pokoj. Takže nezmůžete nic. Další rezervace Nha Trang 13 nocí. jenže bylo škaredé počasí, tak jsem se rozhodla odjet dolů na jih po 7 nocích. Opět problém hotel chce zaplatit všech 13 nocí. Po telefonátech a emailech, to booking vyřešil a změnil rezervaci na 7 nocí, ale ty nervy. Tak jsem došla k závěru, že nejde jen tak říct v hotelu ,,morning check out,,. Jsme ve Vietnamu přes vánoce a silvestra a nikde není problém sehnat ubytko v jakékoliv kategorii. Mui ne byl na booking zcela vyprodaný a zde je pokojů, že si můžete vybrat od resortů až po guest hausy. Moje ponaučení příště Vietnam bez booking, jen na vlastní pěst.
01. 01. 2013, 13:06:44
Proc rezervace na tak dlouho? Staci na zacatek a pak uz nebude problem najit kdyztak jiny hotel, pokud by nahodou byl ten puvodni obsazeny. Booking.com jsou jeste dobri, ze komunikuji a hlavne nemaji poplatek ze rezervaci jako ostatni. Ja si pres ne udelal ted rezervaci v Cali (Kolumbie) na Silvestra (jinak nerezervuji) a ani jsem nemusel zadavat cislo karty.
01. 01. 2013, 17:20:58
ivan
ivan

http://www.booking.com využívám pravidelně a je to úžasný společník pro cestovatele a nikdy s ním nebyl problém. Dotěď jsem využívala ubytování, která nabízela možnost "free cancelation-pay later".

31. 01. 2017, 12:28:46
Naletěl
Naletěl

Dobrý den, jak postupovat když jsem musel zrušit dovolenou dle jejich pravidel abych dostal zálohu zpět a nikdo se mnou nekomunikuje. Budu rád když mi poradíte, zatím to řeším přes stížnosti.cz

24. 06. 2017, 09:34:07
Ivan
Ivan
v prvním případě jste se měla obrátit na svou banku, která by peníze stáhla zpět. v druhém je to Vaše chyba a i přes ty telefonáty můžete být ráda, že hotel ustoupil a zaplatila jste jen 7 nocí. Morning check-out neřeknete nikde, když jste vázána smlouvou přes booking.. je to vždy na hotelu, jak bude ohleduplnej. Z vlastních zkušeností v Asii povětšinou nemá cenu nic bookovat předem.
01. 01. 2013, 18:22:09
Lukáš
Lukáš
My jsme měli ve Vietnamu s booking.com jen ty nejlepší zkušenosti.Vždy jsme bukovali 1-2 dny předem (max) a i když byla hlavní sezona,tak se misto v dobrým hotelu vždy našlo,v Hanoii i pokoj bez oken,byl ale luxusní a vůbec to nevadilo.
08. 08. 2013, 16:55:16
Cestopisnik.cz
Cestopisnik.cz
S Bookingem.com mám dost podobnou zkušenost z Mexika. Ačkoliv nám garantovali změnu nebo zrušení rezervace 24h předem, nešlo to. Podrobně problémy s Bookingem.com popisuju v cestopise. Z mobilu to nešlo a nefungoval ani formulář podpory. Na ten jsme se dostali až z hotelového počítače. Reakce bookingu přišla až za den nebo dva. Neporadili, nepomohli a díky dlouhé odezvě jsme již nemohli rezervaci zrušit. Z Hotelu nás odkázali na Booking a z Bookingu na Hotel. Nakonec nám bylo řečeno, že odjet o den dřív můžeme, ale peníze si stejně strhnout. Z toho celého mi vyplývá jen to, že jejich tvrzení o tom, že si zdarma můžete ubytování přebookovat nebi zrušit do 24h předem se nezakládá na pravdě. Hotel se nám nezamlouval, ale nebylo úniku. Naštěstí to nebyla taková katastrofa a jednalo se jen o den nebo dva. Bohužel zrovna nejdražší ubytování na naší měsíční cestě po Mexiku.
28. 05. 2015, 09:35:32
Zdravim, Pokud byla mozna bezplatna zmena, tak patrne 24 hodin pred check in. Jak jste sam zminil - komunikace s hotelem byla krizova, to ke bohuzel neco nad sily zprostredkovatele. Booking je porad jen zprostredkovatel a musi respektovat rozhodnuti hotelu zda zmenu povoli cinikoliv. Ve vasem pripade to bylo zjevne, ze hotel vyjit vstric nechtel a s tim bohuzel Booking nic nenadela stejne jako s tim, ze neslo odeslat formular. v takovem pripade doporucuji zaslat rovnou email na zakaznicky servis ktery je stejne jako cislo je tusim uveden na potvrzeni o rezervaci. To ze Vam to nejelo muze byt i chybou pripojeni. Jak uz jsem ale hlavne zminila - oni jsou hlavne zprostredkovatele, tudiz nemuzou hotel nutit nebo vyzyvat, aby zmenil rozhodnuti. Mohou pouze jmenem spolecnosti pozadat o vyjimku
30. 05. 2015, 01:50:14
Aplikace Bookingu opravdu nefunguje a když se snažíte s nimi komunikovat, což musíte jen za pomocí jejich nefunkčního extranetu, ozvou se nejdříve za dva dny s odpovědí o ničem. Napíší Vám ať zkusíte jiný prohlížeč, Booking nám bez větších problémů funguje opravdu jen v Mozille, kterou běžně nepoužíváme, takže speciálně kvůli Bookingu musíme použít tento prohlížeč  Můžete jim zavolat, ale většinou nejsou schopní problém vyřešit jedním telefonátem. Přestože se Booking.com tváří, že nemůže rozhodnout za pronajímatele, není to až tak pravda. Pokud je rezervace vratná, lze ji změnit a změní ji, pokud se jim ovšem dovoláte. Pokud by vám pronajímatel zrušil rezervaci proto, že si na jiném serveru někdo zarezervoval jeho nemovitost minutu před Vaší rezervaci přes booking, což prakticky ani nelze na bookingu tak rychle změnit, neboť jejich systém není dostatečně rychlý a daná data prostě nestihne zablokovat, tak vám pronajímatel bez pardónů musí najít náhradní ubytování a ještě bookingu zaplatí provizi za to, že u něho nebudete bydlet. Nenaděláte nic, prostě smůla. Takto to mají ovšem nastavené schválně. Věřím, že kdyby se sešli všichni pronajímatelé přes booking, tak každý z nich minimálně 2x do roka zaplatil provizi 15% bookingu za neuskutečněné ubytování, přestože aktualizuje volnou kapacitu několikrát denně! Přímá komunikace se zákazníkem je od června horší, protože Booking nutí jak pronajímatele tak hosty komunikovat přes jejich systém, tzn. abyste zjistili, že s Vámi host komunikuje, musíte se přihlásit do rozhraní Bookingu! Kdo má na tohle čas?? Potom se vše prodlužuje, zákazník je naštvaný, potřebuje to rychle vyřešit a hotel zase nemá čas neustále kontrolovat, jestli mu náhodou na Booking něco nepřišlo. Dříve byla k dispozici emailová adresa a nebyl problém. Co se týče odjezdu o den dříve, potom to je opravdu na rozhodnutí hotelu a dohodě s nimi. Pokud jim zaberete kapacitu a počítají s tím, potom Vám buď naúčtují storno (pokud to ví dostatečně dopředu) a nebo celou noc, záleží na okolnostech. Co se týče hodnocení na Bookingu, tak se rozhodně nedá říct, že hodnocení sedí. Již se stalo několikrát, že hosté byli spokojení, ale protože nevyplnili odpovědi na všechny otázky (např. neměli snídani, tak ji nehodnotili a několik dalších položek), hodnotící systém Bookingu neumí zprůměrovat jen zodpovězené odpovědi, ale počítá průměr ze všech i těch nezodpovězených, které počítá jako nulu, takže potom host, který hodnotil vše na maximální počet bodů a ještě vám k tomu připsal komentář, že se mu u vás líbilo a byl spokojený, získá na konci příšerné hodnocení 7,5 bodů a Vy se můžete stavět na hlavu, ale Booking svoji chybu neuzná. Hostům to nevadí, protože po příjezdu zjistí, že je to lepší než čekali, ale hodnotící systém Bookingu ničí dobré jméno pronajímatele. Takže se potom nedivme, že některé hotely mají odstup k hostům, kteří rezervovali přes Booking. Jednak tito hosté by nejraději rezervovali s možností rezervaci zdarma zrušit (no, nazujme si botky pronajímatele a pak uvidíme, zda budeme propagovat zrušení rezervace zdarma..), nechtějí uvádět kreditní kartu, nechtějí platit kauci, když si ji pronajímatel naúčtuje jako jistotu, pro případ zničení bytu a ještě navíc chtějí co nejnižší cenu. Takže když tohle všechno pronajímatel nabídne, zruší mu rezervaci den před příjezdem a je jasné, že pronajímatel už to pronajmout nestihne a má pokoj/apartmán/byt prostě prázdný.
29. 06. 2015, 11:35:42
Hlavne vzdy komunikujte rovnou s ubytovatelem. On ma zajem mit hosty. bookingu je to jedno, ti si pak jen poslou fakturu do hotelu za provedenou rezervaci. Hotel Vam vyjde vstric, pokud mu neblokujete kapacitu, aniz by si byl jisty jestli prijedete. Tedy vzdy je dobre zadat funkcni kartu a do hotelu napsat kdy prijedete a zeptat se, jak bude vypadat pokoj ktery Vam daji
28. 06. 2015, 00:27:16
Martina
Martina

Booking.com pravidelně používám. To, že neumíte s booking serverem zacházet připisuji malé znalosti jejich pravidel. Kdyby toto dělal každý, na zákaznickém servisu by se zbláznili.

26. 09. 2015, 09:08:22
longsleeper
longsleeper
během prosince jsem přes booking.com objednal sedm hotelů v celém vietnamu...vždy jsem platil hotově na recepci,jinak to ani nešlo
01. 01. 2013, 13:43:50
Josef S.
Josef S.

Pri registraci na jednom portalu zdarma, se da vyuzit sleva pri ubytovani na booking.

Kdyby nekdo chtel, tak mi pisnete na email: jos.strejcek@seznam.cz a ja vam poslu odkaz.

Jsou tam i slevy na jine ubytovaci portaly jako je napr. hotelinfo.cz, ...a td. , slevy na jizdenky autobusoveho dopravce FlixBUS a mnoho jinych vyhod, ktere se tykaji cestovani.

22. 01. 2016, 12:19:21
Ivan
Ivan
Jak psal už můj jmenovec, v Ázii není nutné bookovat předem, právě naopak, hotelů je mraky, mnohdy můžete cenu usmlovat, zůstat jak dlouho chcete, nebo rovnou odejít... Co se týče booking.com, vždy záleží na konkrétní dohodě mezi booking.com a daným hotelem. U každého hotelu jsou dané možnosti a je důležité se s nimi řádně seznámit. Někde si hotel peníze stáhne rovnou, jinde platíte až na recepci kartou, jinde vyžadují hotovost. Totéž platí pro zrušení rezervace, někde to jde úplně zadarmo, jinde požadují platbu za první noc, jiní vyžadují platbu za celý pobyt předem a stornovat nelze...
01. 01. 2013, 23:41:55
Ted jsem ponaučená, příště již jen max. prvni noc a nic víc, já jsem se chtěla podělit s ostatními, co jako já cestují jednou za rok, aby neudělali podobnou chybu jako já a neměli zbytečné starosti na dovolené. Rezervace přes booking je jako byt jejich vězen.
02. 01. 2013, 09:24:17

Booking nevybírá poplatky od hostů,ale od hotelů...a věřte,že být jejich zákazník z jedné strany jako kupující a z druhé jako prodávající vyjde nastejno..oba jsou vězni..
19. 09. 2013, 17:25:02
Renata
Renata
s tímto souhlasím. Navíc ten pronajímající zaplatí Bookingu 15% provizi za zprostředkování prodeje a to i v případě, že ubytování neproběhlo.
16. 10. 2014, 12:40:05
Jana
Jana

Tato informace se nezakládá na pravdě. Jsem pronajimatel a když je rezervace je zrušena i provize pro Booking.

10. 08. 2018, 15:48:38
Projel jsem to celé křížem krážem a strávil tam 120 dní a nocí.... vždy to řešil až na místě, vždy bylo z čeho vybírat a na služby a ochotu si nemohu stěžovat.... na dálku jsem si booknul jen první noc v Saigonu, ale stejně to nedopadlo a pochopil jsem , že tudy cesta nevede...
02. 01. 2013, 14:06:10
My jsme taky vždycky našli v pohodě, booking je dobrý na cestování po evropě apod. v asii se nam vzdy vyplatilo vse radeji zkouknout - maximalne si dopredu cteme recenze na travelfish/tripadvisor/wikitravel, abychom vedeli, do jake oblasti zavitat....
02. 01. 2013, 17:04:19
S booking.com mam dobre zkusenosti. Za posledni rok jsem ho pouzival casto a to hlavne v Cine. Dokonce pri posledni ceste to byla nutnost jelikoz ambasada vyzaduje rezervace ubytovani. V pripade booking. Com je dulezite cist podminky ubytovani a je dobre byt zaregistrovany. V CR ma booking hotline. Sam jsem ho vyuzil a byli super. Potreboval jsem prehodit ubytko, kde storno bylo v plne vysi a vše vyresili. Zkusenost z placenim: vse platim kartou a to kreditkou ( soutezim za penize banky a ta si to hlida) doporucuji spojit kreditku s mobilem ohledne msg za stazeni penez. V pocatku jsem byl trochu vystarseny, ale nasledne jsem si zjistil, ze vetsina hotelu provadi pouze blokaci prostredku bez autorizace. Taky ze zacatku mi delalo problem davat kauci. Dnes opravdu vse resim kartou. Za posledni rok cca 20 rezervaci. Platby šedeli a ubytko odpovidalo nabidce, pouze doporucuji overit adresu hotelu na google maps. Uz se mi stalo, ze jsem si vybral hotel v Shanghai pobiz metra a ejhle skutecnost byla jina. Mozna chycka se vloudila. Jinak booking.co. Doporucuji.
02. 01. 2013, 23:35:04
linda paulová
linda paulová
Vím, že toto už není moc aktuální diskuze, ale ráda bych varovala ostatní před slabinami booking.com. Nedávno jsem jela na služební cestu do severních cest. Hledala jsem vhodné ubytování přez google mapy, tak to dělám vždycky. Našla jsem super penzion kousek od místa, kde jsem potřebovala. Rezervace byla možná pouze přez booking.com. Rezervaci jsem si tedy udělala. Když jsem pak druhý den vyjela na cestu, zjistila jsem, že adresa penzionu je ale na opačné straně republiky, než byl odkaz na mapách. Zavolala jsem tedy do booking.com s žádostí o pomoc, že potřebuji jiné ubytování, že toto je na opačné straně republiky. Nikdo mi nepomohl a jen jsem se dočkala skoro posměchu, že si ani neumím zprávně objednat ubytování. Hned jak jsem se dostala k internetu, tak jsem znovu zkusila vyhledat původní penzion a znovu mě to odkázalo na ten špatný. Takže chyba nebyla na mém přijímičai nebo v mé neschopnosti, ale prostě měli špatně nastavený odkaz z google map. Nikdo se to nesnažil ani ověřit a nechali mě na holičkách bez ubytování.
07. 08. 2013, 15:45:08
Ivan
Ivan
opět chyba Vaše, dvakrát měř... a nevím, co s tím má společného booking.com, onen penzion nahodil špatný link.. prostě znovu, čtěte podmínky, u každého hotelu a u každé ceny jsou jiné a vždy závazné.. Majitel hotelu vždy bude chtít peníze a recepční už nic nenadělá, i když mu/jí stačí na booking.com jen zavolat a zažádat o bezplatné storno či změnu rezervace.
07. 08. 2013, 21:52:45
k.m
k.m
osobně rezervuji hlavně přes agodu(v asii skoro vše) s větším odstupem následuje booking a něco mám i přes hrs - pokaždé spokojenost! Osobně moc nechápu jak někdo může doporučovat hledat ubytování na místě,když na netu najdu veškeré informace,rezenze a jdu na jisto! Moc si nedovedu představit,že někam přijedu a ve třiceti stupních budu obcházet hotely v naprosto neznámém městě..
11. 08. 2013, 15:57:47
Markoff
Markoff
asi pre to, ze na internete nenajdes tie najvyhodnejsie hotely plus si vsetky tieto stranky beru tak 20-30% proviziu takze ak vojdes dnu vies dostat uplne inu cenu nez je na nete plus hotely su zvacsa v jednej lokalite takze nie je problem si behom 30min obist kludne aj 5 hotelov a vybrat si Markoff azia.markoff.biz
12. 08. 2013, 06:28:25
k.m
k.m
kdepak.....z mých zkušeností je booking a spol. vždy levnější než pultové ceny hotelů(bavím se 3-4* kategorii)
12. 08. 2013, 17:25:59
Jirka
Jirka
hmmm, jednou jsme takto bez rezervace sháněli ubytování v Thajsku ve skupině 6 lidí na několika místech. Už to nechci nikdy opakovat, absolutní ztráta času. Markoff - když srovnáš ceny na oficiálních stránkách hotelů s těmi, co nabízí Booking, tak jsou naprosto srovnatelné, často je Booking i levnější. bavím se o 3+, ne o noclehárnách, které vyhledáváš ty. Pavlína: Booking a Agodu využívám 6 let, bez nejmenších problémů.
11. 09. 2014, 21:59:52
Eva
Eva
Souhlasím, také se mi stalo, že na místě nechtěli dát nižší cenu , než je na bookingu a nebo chtěli dokonce vyšší. Výhoda je, že si člověk může najít hodnocení od ostatních. Po zkušenosti z Asie mohu říct, že jsme strávili příliš času hledáním ubytování :-( A je to fakt unavující. No, možná to byla z části i naše chyba ve snaze najít ubytko co nejlepší kvality za co nejmíň peněz:-). Ale jednu nepříjemnou zkušenost s booking.com mám. Stalo se to na Silvestra 2012 v Siam Riepu v Kambodži. Bohužel zrovna sezona, takže všechno plný,v nabídce byly volné pouze 3 hotely. Bez rezervace jsme se k prvnímu z nich vydali a překvapivě měli plno. Totéž se opakovalo u druhého. Třetí jsme si už zarezervovali, abychom měli jistotu a nikdo nám to nevyfoukl před nosem, jak jsme si mysleli. Byli jsme nadšení, že máme ubytování, přeci jen už se chýlilo k večeru. Jaké bylo naše překvapení, když nám v hotelu řekli "full". To že máme rezervaci je nezajímalo. Prý jim nahlašeli, že jsou plní. Silvestr, nikoho se nedovoláte a podmínky na bookingu nastudované nemám. Našli jsme si jiný hotel už totálně otrávení po nabídkách, co jsme cestou dostávali (drahé a bez okna), ale nejčastější odpověď byla "full". Moje doporučení: zjistěte si před cestou,jak se zachovat v případě, že máte rezervaci, ale hotel vás neubytuje. Údajně vám booking doplatí rozdíl ceny, když se ubytujete jinde. Dost mě mrzí, že jsem tohle nevěděla tehdy:-) Je tam plno pěkných a drahých hotelů... Ale doporučuji si to ověřit. Jinak souhlasím, že stačí rezervace na první den a pak se domluvíte co dál.
02. 11. 2013, 12:36:09

To už je trochu pozdě rezervovat si ten samý den, zvlášť v nejvyšší sezóně. Nevím teď, jak je to u booking.com, ale u jiných podobných ani nejde rezervovat na ten samý den.
02. 11. 2013, 12:54:42
Libor
Libor
To záleží jakým způsobem cestuješ. Pokud spíš více nocí na jednom místě, vyplatí se zjistit si o tom něco předem. Ve vyšší sezóně je třeba rezervovat, jinak bývá místa dost. Já třeba většinou déle dopředu při mých cestách nevím, kde kdy budu, takže bych mohl rezervovat jen den dopředu, ale nemám třeba čas nebo přístup na internet nebo místní telefonní kartu. Levnější místa ani rezervovat někdy nejdou po internetu a nejsou o nich recenze. Když mám mapu v průvodci, není pro mě problém to najít. Ve větším městě mám dopředu zjištěné (nebo to je v průvodci), jak se tam dostat od autobusového nádraží. Bývá často více možností vedle sebe, když je něco plné. Z toho pro mě plyne, že pokud není vysoká sezona, nerezervuju. Navíc ubytovatel platí tomu webu provizi (asi 10%, ale nevím přesně) a tím pádem už nedá slevu, kterou bych tam bez rezervace někdy mohl mít třeba při předložení brožurky s hostely (aspoň tak je to v Chile). Když chci mít jistotu, rezervuju jen 1. noc. Na booking.com jsou jen některé hostely a mnoho jiných webů vyžaduje za rezervaci poplatek.
11. 08. 2013, 22:33:52
Dobrý den, rád bych se podělil o své zkušenosti s Booking.com. Se svou manželkou poměrně rád cestuji, už jsme si projeli hezký kus světa, ale stále jsme využívali služeb cestovních kanceláří. V dnešní moderní době se ale cestovat s cestovkou nevyplatí. Hlavně chci poznat zemi více než jen z perspektivy lehátka v hotelu. Před nedávnem mě dcera upozornila na stránku Refundo.cz, kde sbírá peníze zpět za nákupy, které učiní přes internet. Chtěla abych si taky něco koupil, no a zaujala mě kategorie Zájezdy. Byly tam uvedené cashbacky, které získáte za koupi. U stránek Booking.com je to celých 15%! Hotel jsme objednal bez sebemenších problémů a stránku booking.com jsem si velmi oblíbil. Hlavně ocenuj český překlad a přehlednost. Hotel byl přesně takový jak se prezentoval na výše zmíněné stránce.
05. 09. 2014, 16:46:06
Taky bych se podělila o svou poslední zkušenost, která mě zpočátku trochu vyvedla z míry.Udělala jsem si rezervaci hotelu přes Booking, ale pár dní před odjezdem jsem našla stejný hotel na portálu Agoda, tak jsem si řekla přes Agodu chtějí vždy peníze rovnou, tak si hotel rovnou zaplatím a budu to mít z krku (na bookingu to šlo ještě zrušit bez sankcí).Hotel jsem tedy znovu zarezervovala přes Agodu.Přihlásím se tedy znova na booking, že starou rezervaci zruším a ona tam byla jak ta stará rezervace, tak ta nová co jsem jí dělala přes Agodu.Zavolala jsem na linku bookingu a dozvěděla se pro mě novinu, že Booking i Agodu vlastní stejná společnost, takže se opravdu může stát, že si uděláte rezervaci přes Agodu a ona to podstoupí Bookingu(je to napsáno v potvrzujícím e-mailu, toho jsem si prvně nevšimla)a ten to zpracuje.A nově po mě taktéž Agoda nechtěla rovnou rezervaci zaplatit, jak jsem byla doposud zvyklá.
06. 09. 2014, 20:50:30
k.m
k.m
tak booking a agoda je propojené už několik let! jinak u agody si při platbě(pokud není rovnou vyžadována plná platba) si nově můžete zvolit zda chcete zaplatit ihned či později!
06. 09. 2014, 20:56:40
Tak ještě jednou - dotaz asi neodešel .. Nevidíte jako problém zadávání čísla kreditky při rezervaci ? (tj. nemůže ji někdo zneužít?) - jaké s tím prosím máte zkušenosti ? Děkuji.
11. 09. 2014, 00:25:35
Libor
Libor
Já bych řekl, že na straně booking.com to nikdo nezneužije. Jiná věc je používání nezabezpečených wifi spojení.
11. 09. 2014, 10:43:12
Ivan
Ivan
Bohužel s detaily platebních karet je to tak, že Booking předá zabezpečeným způsobem detaily ubytovateli, ten by měl data náležitě pečlivě uschovat. Realita je bohužel taková, že si všechno většinou vytisknou a papíry s informacemi o klientech a jejich kartách se často povalují nejen na recepci ubytovacího zařízení... Bohužel se tedy nejedná o moc bezpečnou variantu... Booking od toho dává ruce pryč s tím, že on data předal bezpečným způsobem ubytovateli a dál už to není jeho věc...
11. 09. 2014, 22:16:15
Karel
Karel
Mně ubytovatel v Karlových varech říkal, že si berou 18% provizi.....
11. 09. 2014, 22:13:51
Renata
Renata
Ano, toto je pravda, 15-18%. Navíc jejich podmínky nejsou právně platné pro území ČR. Pozor na to pronajímatelé!! Booking.com vystupuje tak, že vždy je vše vaše vina, ale víte sami, že nemáte možnost rezervaci předem odmítnout, když si 5 minut před novou rezervací na tentýž termín, zarezervoval pokoj/byt/dům host, přes jiný nebo váš vlastní web!!! Není možné sedět u netu 24/7 a aktualizovat kalendáře na Booking.com. Booking.com vás tlačí k tomu, abyste, když zrušíte rezervaci: - nabídli hostovi, (co provedl de facto již neplatnou rezervaci, neboť máte plno) našli alternativní ubytování - pokud s ním host souhlasí, ale je dražší, vy máte doplatit rozdíl!! (za něco, co host jen rezervoval a v žádném případě nezaplatit) - zaplatit 18% provizi bookingu za rezervaci, která neproběhne, protože máte plno a nestihli jste aktualizovat kalendář, neboť jste řešil novou rezervaci a nestihl jste zaktualizovat kalendář (ale oni vám hosta přece přivedli, co na tom, že nemáte volný pokoj...oni vám pošlou fakturu na provizi 18%) Panebože, kde to žijeme??? Airbnb se chová úplně stejně, ale tam má aspoň ubytovatel možnost tu rezervaci odmítnout.. Navíc 18% je úplně nejvíc ze všech ubytovacích serverů.
16. 10. 2014, 12:48:51
Karel
Karel
Řešení je celkem jednoduché - radit hostům, aby to dělali jako to dělám já, tzn. najdu si na bookingu vyhovující nabídku a pak si hotel vygůglim a kontaktuju jej přímo. Jinak nikdo nenutí hotely, aby s bookingem spolupracovali.
26. 10. 2014, 22:17:02
k.m
k.m
tak hotel který nespolupracuje s portály typu booking,tak nemá šanci přežít! jinak kontaktovat hotel přímo je celkem srandovní,když booking a spol. většinou nabídne lepší cenu než je pultová cena hotelu !!
26. 10. 2014, 22:24:11
Přesně náš případ ,jsme jako ubytovatelé a ted máme zaplatit za klienta který u nás nespal. Mi mu sehnali tři možnosti náhradního ubytování ,které odmítl !Booking.com sehnal jiné ubytování .....a po nás chtějí zaplatit provizi z ubytování + doplatek za klienta celkem cca 600 EUR :-( ,věděl by někdo poradit,jestli se dá s tím něco dělat ? nějaké odvolání a kde? děkuji za pomoc Míra
11. 02. 2015, 13:16:45
květa bártová
květa bártová

Plně souhlasím. I mě se stalo, že Booking.com si pořádně nepřečetl moje nové ceny

a poslal mi zákazníka (na týden) za starou (nižší) cenu. Když jsem se ozvala napřed potvrdily, ež se spletli, potom, že pokud klienta neubytuji naúčtuji mi rozdíl v ceně náhradního ubytování a vrcholem bylo, když zasáhli do extranetu a zpetně si sami upravili cenu na tu původní. Teď dělají ze mně blbce a musím souhlasit, že jsou to podvodníci. Hlavně provizi !!!! Spolupráci jsem ihned ukončila.

10. 04. 2016, 12:53:07
Petra
Petra

Tak ja jsem se ted vrátila z U.S., kde jsem mela ubytováni pres Booking a opravdu NEDOPORUČUJI. Nekolikrat jsem objednavala ubytováni po Evropě a nebyl problem. V U.S. problem byl.Dojeli jsme na hotel-rezervaci neměli (přestože jsme jim ji ukázali vytištěnou z Bookinu...byl to strašný problem a neochota).Pak nam naučtovali o 300$ vic, nez byla smlouvena cena. Psala jsem na Booking-nic,volala jsem tam,posílala výpis z uctu,dalsi telefony...neochota,nic se nedělo...po 48 hodinách nam milostive operátor řekl,ze se jedna o kauci(ale na jejich stránkach o kauci neměli ani zmínku...)Výsledek?Uz jsme druhy den doma,kauci nam stále nevratili,Booking vše povazuje za vyřízené...a perlička nakonec...pred odjezdem mi slibovali VIP členství, na které jsem mela dosáhnout po zaplacení hotelu...po návratu? Jeste dvakrát se ubytujte a dostanete VIP členství...Vzhledem k tomu,ze jsem u nich objednavala 4* ubytováni a na hotelu jsem se dozvěděla, ze kdyz priste objednám bez Bookingu, dají mi to o 10-15% levněji (údajně provize Bookingu),tak s nimi definitivně končím...

25. 08. 2016, 22:59:50

Vy jste zaplatili ochotně o 300 usd více? To byla jako rezervace na měsíc či co?

26. 08. 2016, 11:36:12
Baba
Baba
Přes booking.com jsem objednával ubytování několikrát ( Malajsie, Chorvatsko, Brunej,... minulý měsíc Turecko ) a zatím vždy bez problémů. Ubytování odpovídalo proklamované kvalitě. Snad jenom "Free Parking" někdy znamená na chodníku nebo na nějakém nemožném místě. Jednou nám chtěli dát méně komfortní pokoj, ale stačilo ukázat na poukaz a bylo vše napraveno. Platím kreditkou ( ne debetní kartou ), někdy cash. Kreditku mám u booking.com registrovanou a zatím nebyly potíže.
16. 10. 2014, 18:47:18
Já bych neviděl problém v booking.com. SKoro všechny bookingové servery fungují plus mínus stejně. Někdo má větší provize protože přivede více návštěvníků, někdo menší. Problém, který slečna popisuje v Hanoji, tak to je typické pro Hanoj. Spal jsem tam několikrát a tohle se mi stalo také několikrát. Pokud se vás v Hanoji nepokusí někdo napálit nebo okrást, tak jste zavření ve sklepě 200 m pod zemí. V Hanoji se to stává dost často, že hotely vás dají do horšího pokoje nebo do jiného (horšího) hotelu. Jdete do sauny, dohodnete si hodinu, oni vás za 15 minut vyhazují. A tak bych mohl pokračovat do nekonečna. Nejlepší na tom je, že to není jenom Hanoj, je to skoro celý severní Vietnam. Cestoval jsem se skupinkou jižních vietnamců po severním Vietnamu a minimálně jednou denně se nás snažil někdo okrást nebo napálit. A to jsme se nepohybovali v turistických oblastech. Ale přírodu tam mají krásnou no, to zas jo.
18. 10. 2014, 06:16:51

Absolutně nesmyslná informace, že se toto v Hanoji stává často, doba se změnila a Hanoj se modernizuje a mění. Samozřejmě se to stát může jako jinde na světe ale s žádnými "sklepy" jsem se tam nikdy nesetkal, také s tím že vás chce neustále někdo okrást. Tohle je opravdu přehnané a nesmyslné.

26. 08. 2016, 11:40:24
Tom
Tom
Zdravím všechny. Potřeboval bych poradit. Omylem jsem si rezervoval hotel přes booking.com, kde lze zrušit rezervaci pouze za plnou cenu. Hned po rezervaci jsem si všiml, že jsem zadal špatné datum, prostě jsem spletl termín. V tento termín nikam cestovat nemohu. Termín byl až na červenec 2015. Za 5 minut jsem volal na booking že jsem se spletl, jestli by to mohli zrušit. Řekli mi, že hotel to odmítá zrušit. Nevíte jak postupovat, abych nemusel platit za můj omyl. Já to nechápu, každý eshop dovoluje vrátit zboží. Můžete mi někdo poradit? Děkuji.
23. 10. 2014, 17:48:14
k.m
k.m
dvakrát měř,jednou řež!! boužel máš smůlu ! rezervací jsi souhlasil s všeobecnými podmínkami hotelu - booking je pouze zprostředkovatel ten s tím nic neudělá,záleží jen na případné dobré vůli hotelu! můžeš zkusit kontaktovat přímo hotel,nejlépe nějakého manažera,ředitele(z recepce ti řadový zaměstnanec vždy odepíše že storno není možné,je to jejich práce)ale moc nadějí tomu nedávej .. jinak si pleteš eshopy a služby.....když rezervuješ na špatný termín třeba letenku,tak se s tebou nebude bavit vůbec nikdo ..
23. 10. 2014, 19:15:40
jan_podany
Jan
Zkus změnu rezervace, ta se většinou na booking.com neplatí.
24. 10. 2014, 13:44:59
Milan
Milan
přátelé, letos jsem si rezervoval přes Booking ubytko na Phuketu. Samozřejmě jsem ho nezaplatil, nejsem totiž fanda plateb přes internet, raději na místě a cash. Po příjezdu na vybraný hotel jsem krom jiných formalit prohlásil i slůvko Booking, ihned se personál podíval do komplu a vytiskl A4 s mojí nezaplacenou rezervací a podal mi to ke kontole údajů, hlavně doba pobytu, kterou zakroužkovali. Je potřeba zdůzaznit, že než neco zaplatím, chci to vidět.Kontola je v těchto případech hodně důležitá, předejde tím rozdílu mezi internetem a realitou, což nebyl můj případ. Na závěr jenom dodám, že si nedokážu představit komplikace o kterých se tady píše a je potřeba opravdu dobře si rozmyslet komu, kolik a za co zaplatím, protožče v asii je spousta hotelů, kam přijedete bez rezervace a získáte pokoje za dobrý peníz, které na netu ani nejsou, jenom to trošku trvá, ale na dovolené není kam spěchat, že
23. 10. 2014, 20:17:13
k.m
k.m
to je sice pěkné,ale kdyby jsi se rozhodl odejít,tak ti hotel z karty stáhne určitý stornopoplatek(dle podmínek) jelikož storno bez poplatků v den příjezdu akceptuje minimum hotelů!
23. 10. 2014, 21:34:17
Milan
Milan
Nevím jestli je to pro mě, ale moje karta neumožnuje platby přes internet. Každopadně jsem rezervaci provedli 20.6 a platba měla proběhnout do 22.6, ale to už jsem stál na recepci
23. 10. 2014, 22:42:27
k.m
k.m
hele Milane ty tu meleš trošku bludy nee...pokud rezervuješ přes booking,agodu atd. tak 98% hotelů vyžaduje jako záruku údaje o platební kartě a pokud tvoje karta neumožnuje platby přes net,tak těžko rezervaci uděláš jelikož to tu kartu jednoduše neveme! ty jsi tedy maximálně mohl rezervovat hotel,který nepožadoval ručení kartou.....těch je ale nepatrné procento tj. moc nechápu o co ti jde..
24. 10. 2014, 17:37:41
Milan
Milan
Pro k.m. ale prosím tě rezervaci uděláš, akorát neproběhne platba. Vyzkoušej a uvidíš. A o co mi jde ? třeba nechci dopadnout jako Tom a nebo, nebo jak to realisticky popisuke Ivan
24. 10. 2014, 19:43:41
roko
roko
Blbost! Rezervaci s kreditní/debetní kartou,která není aktivována pro platby na internetu rozhodně neuděláš!
24. 10. 2014, 20:57:07
Zdravím, nepíši zde jako klient, ale jako majitel ubytovacího zařízení a chci vyvrátit mnoho polopravd. Co se týká náplně stránek booking.com , tak vše si plní hotely sami a booking do toho nezasahuje. Rezervace je možná i bez platební karty, ale pouze u hotelů, které ji nevyžadují.. u nás je to většina hotelů...v zahraničí nevím. Já bych do zahraničí nikdy kartou dopředu neplatil. Storno poplatky se neplatí bookingu, ale přímo hotelu a to pouze u hotelů které je vyžadují. Je pravda, že si boooking bere 15 %, ale každé podnikání vyžaduje reklamu a věřte že booking se mi vyplatí. 90% objednávek mám přes booking.
18. 01. 2015, 16:26:33
Pracuju v hotelu a s bookingem spolupracujeme. Kreditní karta se uvádí jen pro garanci rezervace. Někdy je na bookingu možnost předplatby, kde je důležitý mít mezinárodní platební kartu a dostačnej kredit, aby platba proběhla. Jinak k rezervaci stačí jakákoliv platná karta. Někdy se může stát, že si hotel ověří předautorizací, že jsou na kartě peníze, ale to se stává málokdy. Jinak to ani booking ani hotely většinou neřeší.
26. 10. 2014, 18:36:03
Ahoj, podle toho co píšeš to není chyba bookingu, ale hotelů, které nezajistily přijatelné služby. Já teda mám zkušenost s pobyty v jižní evropě a za mně je vše ok. Je jasný, že ve fotkách hotelů jsou vybrané vždy ty nejluxusnější pokoje, takže si je třeba pozjišťovat pravé info i na internetu, ale jinak v pohodě. Booking si nemůžu vynachválit, plus to nakupuju přes plnou peněženku, takže je to i levnější, stačí večer zadat město a vyplivne vám to desítky hotelů, kde mají volno :)
22. 01. 2015, 18:33:28
Lída
Lída
Když hodně nakupuješ přes Booking, získáš slevu taky - já nakupuji hodně a mám Genius Status a slevy kolem 10% z ceny pobytů. Na tu Plnou Peněženku kouknu, takhle v rychlosti to vypadá dobře a píšou, že vrací další 3% - to bych měla s Geniusem 13% dolů, pokud to lze kombinovat a vypadá, že ano...
22. 01. 2015, 20:54:46

Je potřeba mít vytištěnu rezervaci ,nebo se stačí na hotelu prokázat pasem,a mít číslo rezervace napsané.Prostě že to jsem já.Někde na cestách není třeba možnost vytisknutí rezervace,a nevlastním chytrý telefon,do kterého bych to mohl uložit. Díky :-)
22. 01. 2015, 21:52:27
bob
bob
nemusis.mit.vubec.nic....zatim.sem.nenarazil,ze.kdyz.jim.reknu. svy.jmeno,ze.by.nevedeli,ze.mam.prijet....byl.sem.2,5mesice.na. Filipinach.a.ted.sem.druhy.mesic.Lao,Kambodza,Thajsko,Malajsie a.kde.sem.mel.co.zabukovanyho,nikdy.nebyl.problem
23. 01. 2015, 15:24:18
Chci se zeptat jako lama, když si teda provedu rezervaci hotelu přes booking.com, tak si hotel stáhne platbu z účtu sám (např.po ukončení pobytu), nebo budu muset potom pobyt uhradit na místě v hotovosti nebo kartou? Dík za odpo.
27. 01. 2015, 19:43:29
Každý rok cestuji po Vietnamu měsíce. Jednoznačně doporučuji, NIC nebukovat předem. Nabídka je výrazně nad poptávkou. Na místě si vyberu, případně usmlouvám. Při rezervaci předem jsou ceny vysoké, levné hotely v bukovacím systému nejsou. Vietnam
27. 01. 2015, 20:07:42
Mě trochu vylekalo, že po rezervaci a udání karty mi sama bez potvrzení hesla odešla poměrná částka z účtu.?? Máte s tím zkušenost nebo je to jen ta blokace? Tuto částku si pak odečtou při placení v hotelu? Děkuji
18. 02. 2015, 12:06:36
Nejspíše to bude blok. I kdyby šlo o platbu, tak ta proběhne až po několika dnech až týdnech. Když někde zamluvíš hotel, tak ten musí mít jistotu, že přijedeš. Nepřijde mi na tom nic špatného, že si zablokují danou částku na účtě. Oni musí mít jistotu, že ji tam máš, a že dorazíš. Booking má uvedeno v podmínkách každého pokoje, jestli blokují nebo nikoliv. Takže zřejmě si vybrala hotel, který blokuje. –-- Čech ve Vietnamu – rady na cestování po Vietnamu
18. 02. 2015, 14:56:04
Zdravím, rád bych se zeptal, zda má někdo zkušenost se zrušením rezervace provozovatele apartmánu. S kamarádama jsme si ve Splitu zarezervovali apartman a po půl roce nás kontaktoval provozovatel, že má apartman obsazený, neboť inzeruje na více portálech a chvíli před námi to zarezervoval někdo jiný. Údajně se s námi snažil celý půl rok spojit. Ale bezvýsledně. Všichni máme nahlášený dovolený a teď nám po půl roce dojde současně sms a email. Vůbec se mi tomu nechce věřit. Celé jednání provozovatele mi příjde dost neprofesionální a nefér. Nemáte někdo zkušenosti s podobnou situací popřípadě s dalším postupem? Velice Vám děkuji
24. 03. 2015, 08:33:43
Kontaktujte prosim zakaznicky servis spolecnosti a informujte je, ze ubytovatel neni schopen zarucit rezervaci. Kontakt najdete primo na strankach B.com nebo potvrzeni o rezervaci. V takovem pripade vzdy hned volejte
28. 05. 2015, 00:21:29
Jakákoliv rezervace předem v Indočíně je risk a je nutné počítat s tím, že je všechno jinak. Není to Evropa a rozčilovat se nemá moc smysl. Proto nidy nerezervuji nic předem. Skoro vždy nabídka výrazně přesahuje poptávku. Navíc při hledání, dopravě zarezervovaného hotelu zaplatíme více.
24. 03. 2015, 14:45:18
tibor
tibor
jiná situace je rezervovat pro velkou skupinu, jiná pro jednotlivce. Velká skupina by nemusela sehnat ubytování v sezóně, jednotlivec nebo pár vždycky něco najde. Fotky na bookingu vypadají často trochu jinak ,nebo lecos zatají .Na místě zjistíte,že krásné pokoje na fotkách ve skutečnosti zase tak hezké nejsou,že přístup na pláž je přístup na hromadu šutrů a navážky nebo musíte běhat přes silnici,nebo že jste mimo centrum,atd. Je lepší si zaplatit na místě jednu noc, projít se po okolí a potom si zajistit zbytek pobytu.
28. 06. 2015, 16:02:16
k.m
k.m
tak on každej normální člověk zkontroluje též tripadvisor kde jsou fotky od cestovatelů! navrch i booking má recenze lidí co tam byli,takže si člověk udělá obrážet! proto také info na bookingu z 99% sedí!
28. 06. 2015, 18:53:08
tibor
tibor
A navíc se může přihodit- a je to docela pravděpodobné- že v místě rekreace nevyjde počasí, a vy máte zaplacen pokoj na 10 dní v místě kde neustále prší,když o 40 km na jih je slunné počasí. A opět se dostavuje stres a je po dovolené :-)
28. 06. 2015, 16:10:25
Martin Gacík
Martin Gacík

Nejhorší komunikace co znám.Po objednání pobytu z pracovních důvodů se dozvíte,že služební cesta se ruší,už nemůžete stornovat rezervaci 4 dny předem ani přes Booking.com,kteří to inzerují a zprostředkovávají.Po telefonátu s majitelkou Pensionu se dozvíte,že jste o celou částku přišli i když jsem chtěl náhradní termín ale nebyl nikdo,kdo by mi zodpověděl pár otázek jako jsou - mohu li sebou vzít psa či nikoli.Prostě - nikdy více a dávejte si pozor na co klikáte!

02. 09. 2015, 15:04:06
Zbyněk
Zbyněk

Přes booking.com jsem dělal již 160 rezervací a doposud jsem nezaznamenal vážné pochybení na straně bookingu. Jediné, co se mě nelíbí, je občas laxní přístup zákaznického centra při komunikaci s ubytovatelem. Ale máte vždy možnost se na hotel obrátit přímo, minimálně telefonicky. Pokud bylo něco někdy špatně, pak na straně ubytovatele (pokoj ne úplně odpovídal, nefunkční WIFI, přesun do jiného hotelu). Pak je potřeba vše řešit důrazně na místě a později dát info bookingu a napsat recenzi.

Doporučuji si dobře přečíst smluvní podmínky (možnost storna) a recenze. Pokud 5 předchozích hostů psalo o problémech, je lépe rezervovat něco jiného. Když si nejste jistí termínem cesty, určitě nebookujte bez možnosti storna.

V Booking.com je ale jiné riziko - odkrytí údajů vaší platební karty. Já jsem měl již 2 série zneužití karty, kdy k úniku dat došlo patrně přes booking. Naštěstí vše banka vrátila.

29. 09. 2015, 15:50:40
Zdeněk
Zdeněk

Jistě může být booking dobrý hlavně při služebních cestách nebo při velké skupině. Ale při levném cestování do Indočíny plus Malajsie a Filipíny v něm nevidím nejmenší přínos. Využil jsem v této oblasti již min. 100 hotelů, hostelů, homestay, .. vždy „na blind“. Nikdy jsem neměl problém. V Indočíně nabídka převyšuje poptávku. Snad vyjímečně, první noc, nebo kdybych přiletěl třeba do Hanoje o půlnoci, protože hledat něco v noci moc nejde. A obrázky hotelu na internetu v Indočíně jsou diametrálně rozdílné od skutečnosti. Cena při osobním jednání je nižší. Levné hotely, hostely, vůbec nejsou napojeny na zprostředkovatelské firmy.

Při cestách, kdy střídáme často místa, bychom ani nemohli každé místo, hotel, prověřovat na internetu. Nevíme, kde budeme zítra. A když někdo chce dlouhý pobyt u moře, je ještě důležitější si předem prohlédnout, kde strávíme dva týdny.

Cestování po jihovýchodní Asii je jednodušší jako po Evropě. I ve velkých městech jako Kuala Lumpur nebo Singapur se v čínské čtvrti vždy něco sežene. Tím neodsuzuji booking.com, někdo chce mít třeba větší klid. Sdělil jsem jenom osobní zkušenost. Chápu, že někdo může mít zkušenost jinou. info@vietnamista.cz

 

 

29. 09. 2015, 19:07:29

Nedávno jsem čekal hodinu na recepci hotelu v Saigonu. Hotel na booking.com stál 600 Kč. Přišlo tam několik lidí se poptat bez rezervace, recepční jim nabídla ceny od 900 Kč do 1400 Kč. Zhruba polovina z nich to akceptovala. Ptal jsem se recepční, proč jim nabízí vyšší ceny, říkala, že když už člověk přijde bez rezervace, spíše bude akceptovat vyšší cenu, protože hledat někde něco jiného žere čas. U extrémně levných hotelů a hostelů možná bude fungovat, že cena bude nižší, u slušnějšiho ubytka to funguje přesně naopak.

30. 09. 2015, 06:21:28
Bára
Bára

Dobrý den, osobně nemám s Booking.com problém vlastně ani s Trivago, ale nejradši mám Airbnb, protože je to opravdu osobní a zažijete víc věcí :) Dokonce můžu dodat i slevu 500Kč na cestu, pokud máte zájem, kontaktujte mě emailem papirnikova.barca@gmail.com.  Pěkný den a hodně cestování!

23. 03. 2016, 16:51:55
petr
petr

Dorazně všechny varuji před booking com.Nikdy jim nedávejte údaje o platební kartě.Mě strhli peníze ač jsem zvolil platbu na místě pobytu.Nyní s nimi bojuji dva měsíce aby mi peníze vrátili.Reklamaci tam řeší min.10 lidí a pořád dokola posílám všechny podklady o provedené platbě.Dovolat se na česky mluvící zástupce je nemožné.Booking com = UŽ NIKDY

Petr

26. 03. 2016, 10:39:04
Zdeněk
Zdeněk

Petře a to buďte rád, že to alespoň řeší těch 10 lidí. Také by nemuseli ani odpovídat. Vědí, že jediné co můžete, je poslat mail. Souhlasím plně s vámi, NE booking. Snažit se všemi prostředky získat mail od daného hotelu a u něj zabukovat. Chápu, že při větší skupině je to potřeba.

Já když cestuji, paradoxně s větším klidem „na blind“, nežli s předem s rezervací. Je fakt, že jsem většinou sám, nebo jsme dva.  Nestrachuji se, zda je skutečně hotel zarezervovaný, nehledám ho, nebojím se, zda pokoje nejsou smetiště, štěničárna, zda to není daleko od centra, nebojím se, že jsem vyhodil peníze nebo zaplatil moc.

Vždy něco najdu. Ale rozumím, v různých zemích je to jinak. Ve Vietnamu je to nejjednodušší. www.vietnamista.cz

 

26. 03. 2016, 11:30:36
petr
petr

tak po týdnu mi Booking oznámil,že mi peníze vrátí ale převod trvá pouze 21 pracovních dnů.Je zajímavé,že strhnou hned,ale obráceně....

BOOKING NIKDKY VÍCE

02. 04. 2016, 12:43:52
Vašek Šimeček
Vašek Šimeček

Taky mám jednu špatnou zušenost s booking.com. Byli jsem na poznávací dovolené v Itálii. Přez booking jsme si objednali ubytování. Přišli do hotelu a ten tvrdil, že tenhle hotel tady není, potom že tady je, ale že mají plno, nakonec když jsme se s nimi dohadovali uznali, že nás teda ubytují ale musíme zaplatit dalších 20 euro. Volali jsme na booking a ty neuděliali vůbec nic. Hotely jsou pro ně svatý a na  zákazníky co v nich ubytovávají úplně kašlou. Nejsou schoupný bez svolení hotelu udělat vůbec nic. Hotel nám odmítl vrátit peníze které si přez booking hned strhne z karty a booking s tim nemůže vůbec nic udělat. Booking mě hodně zklamal. Utratili jsme soustu peněz a času za telefonování ze zahraničí a nakonec to dopadlo takže hotel si strhnul peníze, nechtěl nás ubytovat a booking nám jen řekl že bez svolení hotelu nám peníze nemůžeme vrátit. Májí to v jejich vnitřních předpisem dost dobře ošetřené. Pozor na to!

18. 08. 2016, 14:58:32
vojta
vojta

Booking -super sluzba zarezervovano 25 hotelu po celem svete a vzdy perfektni cena a podpora na telefonu 100%

02. 04. 2016, 13:34:51
vojta
vojta

na kveten mam rezervace hotelu na booking.com -za 45000kc

v roce 2015 zarezervovano 10 hotelu a vzdy 100%

02. 04. 2016, 14:17:42
Martin
Martin

Kdyby neexistoval ani jeden spokojený zákazník tak booking už neexistuje. Potvrzuji, co napsal Zdeněk. rezerovat předem v zemích, kde není problém, kde výrazně převyšuje nabídka poptávku, je hloupost.  Pokud nevyužiji booking a platím na místě, mám skutečně 100% jistotu, že o peníze nepřijdu. A hlavně vidím předem ZA CO platím.  Naívc Vojta - je dostatečně známé, že takovéfirmy zaměstnávají stovky lidí aby na blogy psali chválu.

02. 04. 2016, 15:50:11
vojta
vojta

2 Martine -opravdu nejsem placen stankou booking.com v kvetnu letime viden-dubaj-tokyo-okinawa

02. 04. 2016, 17:11:51
Matej
Matej

Připadá mi že tady Petře akorát vytváříte nějakou zbytečnou paniku. Booking je jedno z nejlepších a ověřených stránek na výběr hotelů po celém světě. To že se stala chyba, ano bohužel to se může ve světě počítačových systémů stát, budete to muset reklamovat, ale odsoudit na základě takové chyby celou službu je opravdu irelevantní. A navíc oni vám ty peníze vrátí, sám to píšete. Bohužel to bude trvat déle.Navíc zabookování hotelu předem, vám může také ušetřit čas a někdy i zbytečné nervy. Pokud přijedete s krosnou např. do asijského velkoměsta (např. do Kuala Lumpur, Hanoje....) tak vás chci vidět jak tam budete celý den obíhat megaměsto a shánět hostel který se vám hodí. Asi toho moc nemáte nacestováno. Ale tahle síla vám např.v Asii vydrží jen chvíli.Booking ani Agoda nikdy nefalšují fotky, a vy si o hotelu můžete přece zjistit více na jejich webových stránkách, podívat se na mapy kde leží, co je v dosahu, a sám si to ověřit třeba jinde na webu! Po zabookování pro jistotu kontaktujte hotel, stačí jen emailem, oni vám musí dát informaci zda to je zarezervované a zaplacené. To je tak složité? Proboha neplašte tady lidi že Booking je strašně hroznej a nebo že dokonce jsou to podvodníci. Ne není hroznej je to stále číslo 1 v rezervačních světových službách. Za několik měsíců v Asii jsem využil Booking zhruba 30x a ani jednou jsem neměl s nimi žádný problém.

02. 04. 2016, 18:19:34
Zdeněk
Zdeněk

Booking - závisí na zemi. Speciálně Kuala Lumpur a Hanoj jsou zásadně rozdílné případy. Z obou měst mám dost vlastních zkušeností. V Kuala Lumpur je booking dobrý, tam skutečně může být problém najít večer volný hotel. (V čínské čtvrti vždy bez problémů) Ale Hanoj je špatný příklad. Tam je ve starém městě v centru takový přetlak volných hotelů, i v sezoně, že tam by ubytování nenašel snad jenom slepec. A hlavně v některých zemích je množství hotelů bez oken nebo s okny do mezery mezi domy 20 cm, smradlavý pokoj, ulomená baterie, nejde teplá voda, dráty visí ze zdi nebo se tam prochází hnědý velký brouček. Navíc levnější hotely žádné rezervace nevyužívají. Ani by s nimi neudělali smlouvu. A hlavně jiné to je, jestliže cestuji obchodně nebo jako chudý baťužkář. Zda jsme dva, nebo nás je dvacet. Já osobně booking nevyužívám a nemám problém.

02. 04. 2016, 18:47:40
 Matej
Matej

Jasně chápu, každý to má prostě nastavené jinak. Já už dle zkušeností z Asie se nemíním s někým dohadovat a handlovat kvůli padesátikoruně na místě a hlavně ztrácet čas prodíráním se ve spletitých ulicích a milionech lidí a turistů. Pokud přiletím do Hanoje ve 23.00 a tyto lety z Evropy jsou, tak nebudu v této době přece běhat večer po Hanoji. No ale právě o tom to je Hanoj má spousty ubytování ale dovnitř za ty zdi uvidíte až tam vstoupíte. Ale to samé můžete udělat i s Bookingem,ne? Asi nerozumím v čem je rozdíl. Zarezervuji, přijedu, podívám, zaplatím.... Booking uveřejnuje ověřené fotografie, ano je pravda že nemusí zcela odpovídat na detail, ale z vlastní zkušenosti jsem s tímto ještě neměl nikdy problém. Na webu si zjistíte spousty referencí a recenzí na ten hotel (osobně bych ale nevyužíval Tripadvisor). Nevím co myslíte levnější, ale na Booking jsou hostely a některé levné hotely už snad od 130,- to mi připadá hodně levné.

02. 04. 2016, 19:42:02
roko
roko

tak pro mě je třeba hledání hotelu na místě naprosto nepředstavitelné(přiletím do neznáma a s kufrem budu bloudit a hledat hotel)                                                        v době netu kde najdu kopu recenzí(já naopak využívám převážně tripadvisor) a pohodlně vyberu mi připadá naprostá ztráta času to řešit na místě.......jinak booking je snad nejdražší zprostředkovatel ubytování já využívám převážně agodu nebo venere či německé cestovky jako TUI a pod.

02. 04. 2016, 19:54:55
bobo
bobo

Aha, turista s kufrem a telefonem pořád na netu, tak to jo...

09. 10. 2016, 08:27:59
roko
roko

?!?!

09. 10. 2016, 17:18:37
zdravím,
zdravím,

co se týče bookigu tak jsem nikdy neměl problém. Já booking využívám cca 15 do roka a to jak služěbně tak i u soukromých cest a opravdu vždy bez problémů. Př. letos měl kamarád problém s ubytováním v Turecku, volal mi já mu udělal přes booking rezervaci, hned jsem po poslal adresu kde budou spát a za cca 4 hodiny se vklidu ubytoval. Dovolené v Thajsku a já využil booking vždy na první 1 - 2 noci v abych nemusel nike něhat a hledat kde složíme hlavu. Navíc vždy dávám recenzi na Hotel a snažím se jí dávat vždy podle zkušeností a věřím i tumu, že o tak dělá spousta dalších lidí.

18. 08. 2016, 15:14:31
Zdeněk
Zdeněk

Já myslím, že neexistuje jasné a správné doporučení. Ano, kdo cestuje s kufrem jistě nebude bloudit a hledat hotel. Naproti tomu pokud mám malý bágl, mám určité zkušenosti, tak raději jedu do centra, nejlépe, kde je trh a v jeho okolí si vyberu. Mohu si ověřit, že nebude u hotelu smetiště, rušná ulice, hlučné karaoke, pokoj bude mít okno, případně mohu usmlouvat cenu. Také bude záviset, když přijedu do města v deset večer nebo deset dopoledne. Booking.com je dobrý nástroj, ale pokud se mu můžeme vyhnout, můj názor je vyhnout se. Také to bude jiné ve Vietnamu, kde nabídka silně převyšuje poptávku, a třeba v Singapuru, kde to již jednoduché není.

18. 08. 2016, 18:26:29
Matej
Matej

Zdenku kdo letí do Asie s malým batohem? Vetsina lidi jede s 20-30 kg krosnou a behat nekde obzvlast po Hanoji nebo Saigonu pro člověka který tam nikdy nebyl, no nevím to může doporučit šílenec. To takhle muzete litat taky cely den. Vsechny informace o hotelu i okolí (kluby, hospody) jsou na Booking ale i na Agode, tak v cem je problem? V centru přece musí člověk počítat vždy s kraválem a ožralými turisty. Využívám Booking i Agodu leta a nikdy až na drobné problémy (které se vždy vyřešily) jsem nic závažného neřešil. Důležité je si myslím vybírat a rezervovat ubytko troško dále od turistického centra, pak většinou problémy nebývají. Ale pokud má někdo žaludek běhat půldne po rušném centru a v tropech a ještě se handrkovat kvůli pár destíkám korun, no tak prosím. Mimo jiné osobně bych doporučil i Airbnb, konzultace je tam s lidmi většinou perfektní a vždy řeknou co je v okolí a co není. A ceny i ve Vietnamu začínají opravdu nízko. Ale je to každého věc, mě už moc nebaví běhat a neustále se s někým handrkovat o 20 korunách

19. 08. 2016, 08:41:10
Libor
Libor

Matěji, jestli jezdíš do JV Asie, kde pak spíš v ubytování (tedy ne na expedice do odlehlých oblastí bez civilizace), s krosnou nad 20 kg (nebo dokonce 30?!?), tak jsi šílenec ty. Co v té krosně vozíš? Většina lidí jezdí tak s 10 kg a mnoho lidí jen s příručním zavazadlem. Hledat vhodné ubytování v místech, kde je spousty možností s nadbytečnými kapacitami jako např. Vietnam, určitě netrvá půl dne, ale max. pár desítek minut, ale přitom to pak prodlouží spánek třeba o pár hodin.

Jistě i předem se dá leccos o kvalitě a hlučnosti zjistit, ale spousta lidí cestuje tak, že neví, kde bude spát další den. Nebo nemají čas, případně připojení na internet, aby si hodinu denně studovali (mimo jiné důležitější věci) hodnocení desítek možností ubytování a kde jsou na mapě a jestli to je zrovna ta hlučná část města. To jde u krátké cesty, když si to nastuduješ doma, ale ne při delších cestách.

19. 08. 2016, 11:25:01
Matej
Matej

Libore já jezdím s cca 15kg batohem (laptop, fotak, obcas spacak, obleceni - do tepla ale i do chladu, boty na trek..). A i tak to není sranda. Pokud jedeš na delší dobu, určité věci prostě potřebuješ. Občas i něco koupíš a hodíš do batohu. Jak jsem psal každý to vidí jinak. Sám víš že internet je dnes už prakticky všude a v mobilu ho ma v Asii úplně každé děcko. Dost často jsem rezervaci řešil např. při cestě v autobuse, protože v autobuse se pohybovat trvá někdy dlouho.

19. 08. 2016, 13:35:42
Matej
Matej

Jde mi ale spis jen o to aby nekteri lide prestali kritizovat Booking, je to jedna z nejlepsich sluzeb na rezervaci a jako v kazde jine na internetu se mohou vyskytnout drobne chyby. Nekdo mel praskle zlomene zachodove prkenko a hned zacne sirit paniku jak je Booking nespolehlivy - neni to pravda a lide si jen vylejvaji nejakou svou frustraci. Nic na internetu neni dokonale (az na vyjimky)

19. 08. 2016, 13:38:40
Zdeněk
Zdeněk

Matěji, podívej se na http://www.vietnamista.cz/co-sebou/

Kde najdeš co sebou na cestu. Stačí i pouze 7 kg!!  Tričko, kalhoty, pláštěnku, léky, kartáček a foťák.  Ano, naopak šílenec cestuje do teplých krajin s nákladem (pokud se nejedná např. o expedici s výstupy do velehor) A také potvrzuji, nevím, kde budu spát druhý den.  Přiejdu do města, jdu na trh a během půl hodiny mám ubytování.

100% souhlas s Liborem.  Booking.com. Je to každého věc.  Já zde psal svoje zkušenosti, snad dostatečné po několikaletém cestování po Vietnamu a celé JV Asii.

19. 08. 2016, 13:40:32
Matej
Matej

Zdenku, každý prostě cestuje s jiným vybavením, mě to dělá 15 kg někomu 10 kg, každý ví co a kolik toho potřebuje, na to nepotřebuju nějaký návod a výpis, zase tak retardovanej nejsem. Každý prostě není jako vy.

19. 08. 2016, 16:12:29
vojta
vojta

pouzivam jenom Booking a nic jineho a 100% spokojenost

19. 08. 2016, 17:29:32
Zdeněk
Zdeněk

Jasně, zarezerovat si přes booking.com, dát taxikáři lístek s adresou a pohodlně se nechat odvézt jistě jde. Pro služební cestu určitě.  Já jasně napsal, že to závisí na situaci. Místu, době, způsobu cestování,....Chtěl bych vidět booking.com v řadě vietnamských měst, kde často ani neví co to je. Nebo přijedu do indického města busem, nemám šanci předem vědět, kam přijedu, kde mne vyhodí a bude shánět velmi problematickou dopravu na druhý konec města, když je v blízkém okolí spousta možností? Atd atd. V některých státech (např Filipíny) běžné pokoje v hotelích bez oken. Vždy je lepší si pokoj předem prohlédnout. Jde o to, jaké jsou možnosti.

19. 08. 2016, 21:27:35


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze

CESTOVATELSKÝ TWEET

Zivot je sladky a ja niesom diabetik!
Sponzorováno