Práce/pomoc v zahraničí

Prace v Dubaji, Sharjah (UAE)

Wynn

Ahoj, shanim praci v Dubaji, popripade Sharjah. Budu moc rada za kazdou informaci. Dorozumim se prumerne anglicky, castecne nemecky a zakladne arabsky, studovala jsem obchodni akademii s maturitou, je mi 23 let. Diky

Zkušenosti čtenářů

Pumicka

Hledam stalou praci v Dubaji – nejlepe v cestovnim ruchu. Prosim za jakykoliv tip, informace a kontakt. Dekujiiiii

Pavel
Pumicka:

Dobry den,
mate jeste zajem o praci v Dubaji?
Pavel

Radka
Pavel:

Ahoj,za měsíc odlétám do Dubaje, kde bych ráda sehnala lukrativní zaměstnání. Pokud o něčem víte, budu vděčná za jakoukoliv informaci, co mě posune dál.

Díky, Radka

libor vildomec
Pavel:

mam zajem opraci v dubaji

josef
Pavel:

Dobry den , rad bych se dovedel jak se dostat do dubaje pracovat a jako delnik, pomocne prace. Domluvim se par jazyky a nyni pracuji jako spravce v Holandsku.Josef

Petra
josef:

správce v holandsku je urcite lepsí , nez cokoliv v Dubaji:-)

filip
Pavel:

Dobrý den,

nevím,zda je Vaše nabídba práce v Dubaji ještě atuální,ale já byl měl vážný zájem práce v SAE.Děkuji ZA KLADNOU ODPOVĚD.BLAHA.

Dasa
Pavel:

Mam velky zajem o praci v Dubaji.
Za kazdou informaci predem dekuji

marko
Pavel:

dobry den mam zaujem o prracu aku ponukate? dakujem

Jiří Nejedlý
Pavel:

Ano mám, 734799707

murad chalamov
Pavel:

Dobrý den .pán david….hledam prace v DUBAJI .jsem bulharským občanem.ale žiju v česku us 6 léta a umim nekolik jaziku .bulharstinu…turectina…český…slovensky.a trochu angličtině. Jsem na 25 let mám řidičák a umim obhodovat a pomouvat cení gde kolif. Bi mi pomohlo taky nejake info .
..dekuji z kolenem murad chalamov ..

murad chalamov
Pavel:

Dobrý den taky shanim práce v DUBAJI…umim několik jaziku .