Novinky v KLM: Vyzkoušejte si cestovaná v business class, poznejte novou členku týmu s umělou inteligencí a nebo zjistěte, jak funguje nový jídelní servis!

Novinky v KLM: Vyzkoušejte si cestovaná v business class, poznejte novou členku týmu s umělou inteligencí a nebo zjistěte, jak funguje nový jídelní servis!

KLM: Co je nového u letecké společnosti KLM? Vybrali jsme ty nejzajímavější letošní novinky.

KLM World Business Class na turné

Sednout si do business class teď může každý, nejšťastnější vyhraje let do New Yorku. Pobočka holandské letecké společnosti KLM Česká republika vystavuje sedačky KLM World Business Class na Letišti Václava Havla Praha od 31. října do 12. listopadu letošního roku. Sednout si do obchodní třídy tak může prakticky každý, kdo se v tomto období dostaví na Terminál 2 pražského letiště mezi 8 a 16 hodinou. Výstava sedaček KLM World Business Class je oblíbeným zpestřením pro cestující na letištích po celém světě. Výstavu doprovází soutěž na facebookových stránkách KLM Česká republika o letenky v obchodní třídě do New Yorku.

„O výstavu sedaček KLM World Business Class je po celém světě velký zájem. Po Basileji a Grazu je Praha třetí středoevropskou destinací, kde cestující na letišti mohou vyzkoušet komfortní sedadla a dozvědět se o službách KLM World Business Class. Tímto krokem chceme k obchodní třídě přilákat širší okruh cestujících,“ říká Jan Kropáček, obchodní ředitel Air France–KLM pro Českou republiku a Slovensko.

Výstavu kabinek doprovází hra na facebookových stránkách KLM Česká republika a k soutěži laděné posty. Výhrou jsou dvě letenky v obchodní třídě KLM World Business Class do New Yorku.Mechanismus hry spočívá v hádání destinací na základě fotky. Autorem soutěže je agentura Wundermann Maďarsko, která se stará o online komunikaci společnosti KLM v České republice.

KLM vítá novou členku svého servisního týmů – BB (BlueBot)

Nová kolegyně BB (bíbí) má sice umělou inteligenci, ale už nyní je nejvýkonnějším členem týmu zákaznického servisu letecké společnosti KLM. Pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. BB je totiž nový robot BlueBot ve službách KLM. Na rozdíl od svých předchůdců dokáže pro zákazníka vyhledat a rezervovat letenku na kterýkoliv z letů společností Air France – KLM nebo Delta Airlines až téměř rok dopředu. Stačí do konverzace s KLM Royal Dutch Airlines na FB Messengeru napsat „Hello BB“ a spustí se rychlá konverzace s vyhledáváním vámi vybraného letu. BB pomáhá svým 250 kolegům zákaznického centra letecké společnosti KLM zvládnout přes 16 000 dotazů týdně, aby i nadále byla schopna zákazníkům poskytovat osobní, včasnou a správnou odpověď.

Zákazníci KLM si nyní mohou rezervovat letenku na Facebook Messengeru pomocí umělé inteligence.  BB se sama učí a má svou vlastní osobnost: nápomocnou, přátelskou a profesionální. Její umělá inteligence je propojena s technologií KLM. BB je podporována 250 kolegy z oblasti služeb pro zákazníky. Kdykoli nemůže sama pomoci zákazníkům, odkáže je na jednoho ze svých lidských spolupracovníků. BB bude brzy schopna nabídnout více služeb a být kompatibilní s různými digitálními kanály, včetně hlasových pokynů.

Jídlo přesně tehdy, když si ho přejete

KLM spustila službu Anytime For You ve své obchodní třídě World Business Class do Bangkoku. KLM nabízí službu Anytime For You pro pasažéry ve World Business Class na letech do Johanesburgu. Nyní přidává další, již druhou destinaci – Bangkok. Cestující si mohou vybrat z dodatečného menu s výběrem osmi jídel a sami si určit, kdy dostanou své jídlo.

„Soudě dle mnoha pozitivních ohlasů, které jsme dostali od našich cestujících, tato nová služba skutečně uspokojuje jejich přání. Lidé jsou mile překvapeni tímto konceptem, který jim nabízí možnost volby a větší flexibilitu. Stalo se tak přesně to, o co jsme se snažili: předat pasažérům pozitivní a zapamatovatelný zážitek,“ říká Wim Spelt, ředitel produktového managementu.

Služba Anytime For You zajišťuje cestujícím ve WBC větší možnost volby a kontroly. K běžnému výběru tříchodové večeře a oběda menu zahrnuje navíc Anytime For You výběr osmi jídel. Obsahuje studené i teplé pokrmy, pálivé i sladké, stejně jako zdravé a chutné. Po obvyklém servírování jídel si mohou cestující objednat z tohoto speciálního menu během zbytku svého letu. Vybraný pokrm je potom připravován a servírován přesně tehdy, kdy to nejvíce vyhovuje samotnému pasažérovi.

Posádka letadla má důležitou roli v tomto novém konceptu. Společně s cestujícími vytvoří rozvrh, dle kterého se jim bude věnovat. Zaměstnanci pracující s tímto konceptem jsou vedeni především k vysoké pohostinnosti, znalosti produktů a týmové spolupráci.

Nejnovější zprávy ze společnosti Air France můžete sledovat v reálném čase díky aplikaci pro iPhone nabízené zdarma na iTunes a na internetových stránkách určených pro chytré telefony. Více informací o KLM najdete na www.klm.com .

Přidej svou zkušenost nebo doplň informace

Odpovídáte na komentář: