Spolucestování Amerika

USA 2014 – Work&Travel

Maruška

Ahoj,
hledám parťačku/parťáka, který by se mnou jel v létě na Work&Travel do USA – ideálně západní pobřeží. Odjezd cca v polovině června a návrat začátkem října (dle situace :), ráda bych poslední měsíc cestovala). Je mi 23 a studuji VŠ v Praze. Samotné se mi jet nechce, přeci jen ve dvou se to lépe táhne 🙂 Zatím přemýšlím o agentuře Czech-us.
Kdo má podobné plány a chtěl by jet, budu ráda, když se mi ozve.
Maruška

Zkušenosti čtenářů

David

Ahoj,

rád bych jel taky, uvažuju o tom už půl roku. Já jsem byl zatím jen u Student Agency, ale klidně pojedu přes Chzech-us, to je jedno. Hlavně mám radost, že se nám shoduje termín odletu 🙂 Je mi 21, student, Brno.
Máš-li zájem, dej prosím vědět na email: [email protected]

maco

Ahoj. Rád by som išiel do USA, ale nemám žiadne skusenosti a informácie. Chcel by som tam byť priblížne v rovnakom čase ako vy, ale kratšie. A hľadám niekoho na prácu, na cestovanie partiu už mám… Neviete mi prosím poradiť, či sa dá práca zohnať v usa priamo na mieste…?.. na vlastú . Alebo musím isť cez agentúru. Vďaka za každé info…Maco [email protected]

Bára

Ahoj Maruško! Jsme na tom dost podobně. Je mi taky 23 let a v Praze studuju VŠ. Každý rok se odhodlávám jet na W&T, ale vždycky se zaleknu u představy, že pojedu uplně sama. Moji kamarádi moc na cestování nejsou. 🙂 Kdybys měla zájem, určitě se ozvi! 🙂 Západní pobřeží je super nápad, v USA jsem už byla, a sama bych ho taky preferovala. :)Bára.

Bára:

Ahoj Báro,

nevím, jestli je to ještě aktuální, když jsem si to přečetla až teď.. Práci už mám zařízenou přes Czech-us na východním pobřeží, ale otázka zářijového cestování s kým a kam je stále otevřená 🙂 Pokud bys měla ještě zájem nebo W&T již zařízený, určitě napiš 🙂

Martin