HEDVABNASTEZKA.CZ POHORA.CZ AIRWAYS.CZ EXPEDIČNÍ KAMERA KLUB HEDV. STEZKA KLUB CESTOVATELŮ Praha/Brno KARAVANA ESHOP (mapy aj.)

POSLEDNÍ DISKUSE

vízum Rusko

vízum Rusko 21. 07. 2011, 16:39:56
 
Ivana Fleková Právě jsem vyřizovala pozvání s vízem do RF a všem doporučuji společnost KADU.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 22. 07. 2011, 11:39:20
 
Markoff ako si vybavit ruske viza sami BEZ CESTOVKY a inych parazitov najdete u mna na blogu

http://www.markoff.biz/pivot/entry.php?id=1261

toto je vsetko co potrebujete:
1. pas + fotka + dotaznik,
2. potvrdenie o cestovnom poisteni platnom v rusku pocas vasho pobytu (uviest aj do dotaznika),
3. pozvanku z Ruska (zakupitelne za 19EUR z Visaru.com, dojde na druhy den do mailu, treba taktiez uviest do dotaznika).

Markoff

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 22. 07. 2011, 18:16:23
 
Ale takhle to bylo za dobrou cenu a bez starostí.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 23. 07. 2011, 11:53:20
 
Markoff no tazko to bude za lepsiu cenu nez ked si to clovek vybavi sam a ziadne starosti okolo toho nie su, aj cestovne poistenie, aj pozyvaci list je ozaj velka starost kupit par kliknutiami od pocitaca doma, takze jedina starost su dve cesty na ambasadu, ale samozrejme komu sa to tazi a povazuje tieto ukony za nesmierne narocne nech podpori prizivnikov, akurat si tazko potom predstavujem co taky clovek vlastne chce robit v Rusku ked si nevie ani sam vybavit sam, co potom samotny pobyt v Rusku...

Markoff
www.markoff.biz

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 14. 09. 2011, 19:31:00
 
Kelfka Dvě cesty na ambasádu znamenají dva dny dovolené a tu opravdu trávím jiným způsobem. Ne každý je z Prahy nebo Brna. A starosti o to, co takový člověk dělá v Rusku opravdu mít nemusíš.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 30. 07. 2011, 23:49:17
 
Pedro Cestování je podle mě hlavně o respektu k druhým a toleranci, to jestli někdo vybaví víza přes cestovku má nulový význam. Jsem rád, že si každý můžeme dělat co chceme a nemusíme žádat žádné soudruhy o souhlas. Navíc se platí i na ambasádě za vystavení víza + těch 19EUR za dopis... člověk zaplatí u cestovky o necelých 300Kč navíc.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 1 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 31. 07. 2011, 00:34:49
  petr_daubner
Petr Daubner
(Komentářů: 106)
Respekt a toleranci nemá pan Chytrý ve slovníku, a tak zase arogantně poučuje o něčem, co někde vyčetl a ani to sám nikdy nezkusil...

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 31. 07. 2011, 15:33:36
 
Markoff neviem ako ty, ale ja som si viza do ruska vybavoval a napisal som co konkretne k nim treba, ake su ceny, dal som link kde je vsetko podrobne takze si moze kazdy porovnat ceny, bohuzial sa tu nespominaju ceny cez cestovku ale na zaklade mojich skusenosti s cenami v cestovkach by som si tym prihodenim 300CZK nebol isty a zaujimalo by ma porovnanie celkovej ceny a nie co tvrdi jedna cestovka

co sme sa dozvedeli od teba okrem kydania na mna? nic. dakujeme petrovi daubnerovi za hodnotnu informaciu k ruskym vizam, nulova informacna hodnota ako obvykle...

nabuduce uz tieto primitivne reakcie kedy sa dotycny PD citi potrebu odbavovat na mojich prispevkoch nechavam bez reakcie, predchadzajuci v inom threade som dnes este presiel, ale ked som videl ze ma pravdepodobne onanovaciu session nad mojimi prispevkami (co uz holt robit v tak nesmierne zaujimavom Singapure ze...) tak som sa chcel este ozvat pre tych rozumnejsich citatelov, ktori skor ocenia INFORMACIE nez BEZOBSAZNE ZVASTY

Markoff

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 31. 07. 2011, 17:02:20
  petr_daubner
Petr Daubner
(Komentářů: 106)
Děkuji za reakci :-). Moje poznámka nebyla o ruských vízech, ale o Tvojem dlohodobém problému v komunikaci na těchto stránkách. Tvůj pubertální slovník snad nemá cenu komentovat, ale vadí mi, jak se téměř v každém příspěvku do každého navážíš (a tím teď nemyslím do mě), Tvoje arogance a povýšenost, která zřejmě pramení z nějakých Tvojich komplexů. Jsem tu dost často a nevím o nikom, kdoby tu žvanil na takové "úrovni" jako Ty. Možná je to pro Tebe určitá forma psychoterapie a pomáhá Ti to, ale v téhle diskusi snad lze diskutovat věcně...

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 1 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 08. 09. 2011, 00:11:54
 
tak tedy nevim ale problem s komunikaci mas predevsim ty... vsechno jsi videl, vsechno znas = uplny reditel zemekoule

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 31. 07. 2011, 15:41:24
 
Markoff Tak tych sudruhov ziada o suhlas niekto za teba. Ja by som v tom nulovy vyznam nevidel, cestovanie je o cestovani a patri k nemu aj skusenost s vizam, co je tiez jedna skusenost s cielovou krajinou. Ved na co si vybavovat viza, na co si vlastne kupovat letenku, na co si vlastne bookovat hotel, na co si vlastne vybavovat prepravu, na co si vlastne kupovat jedlo, na co si vlastne organizovat program - nie je nad kupu organizovaneho zajazdu cez cestovku! myslel som si ze som na webe pre cestovatelov a nie package turistov (cedokarov), ale mas pravdu je to kazdeho volba a tak ako kazdy na to mozem mat svoj nazor alebo si taky demokrat ze ked s tebou nesuhlasim tak mam povinne mlcat?

Markoff
www.markoff.biz - ofic. blokovany v Cine :-)

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 31. 07. 2011, 15:43:20
 
Markoff zaujimala by ma celkova cena za viza vr. vsetkych poplatkov cez cestovku nech vidim kolko si naozaj prihadzuju a kolko tvrdia ze si len prihadzuju ci to naozaj zodpoveda realite a neodporuje si (co by ma u poctivosti cestoviek naozaj ohromne prekvapilo)

Markoff

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 12. 02. 2012, 07:28:28
  jan_podany
Jan
(Komentářů: 83)
Rád odpovím. V roce 2008 jsem cestoval poprvé do Ruska a na festivalu Kolem světa v Ládví jsem si našel milou a Ruska znalou paní, která mi vízum zařídila, vybavila mě plánky, radami, našla levné ubytování v Petrohradě i v Moskvé (ubytování v těchto městech je příšerně drahé) a za tyto kvalitní a nadstandardní služby jsem zaplatil 1000,- CZK. Vízum bylo v ceně a stálo 990,- CZK. Toto je moje zkušenost. Letos jsem si tranzitní vízum zařizoval sám. Jsem z Prahy, takže velká výhoda. A na konzulárním to nebyla zas taková pohoda. Naštěstí umím rusky, tak jsem si to téměř bez problémů vyřídil. Ale vím, že příště zase požádám agenturu - CK, aby mi vše zařídila. I když mám v Rusku přítelkyni, tak zařizování pozvání přes ni, je pro ni velkou byrokracií.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 31. 07. 2011, 18:33:12
 
Pedro omlouvám se, že je to off topic, ale to Markoff:
tady zatím nejsme v Číně, alespoň ne geograficky, takže je jen dobře, že si tu bez cenzury navzájem rozšiřujeme obzory o nové varianty cestování.
Právě proto Ivana doporučuje jednu ze společností, kde jí (asi) bez problémů vyřídili vízum za nejnižší cenu. V tomto případě se nejedná o cestovku typu Čedok, ale o cestovku, která kromě jiného vyřídí komplet vízum i se zvacím dopisem bez čekání na ambasádě. Tento způsob vyřizování víza mě osobně nijak při cestování po Rusku nelimitoval. Fronty na nádražích a nesnesitelné horko ve vlacích a autobusech by byly stejné.
Pedro
(zatím nikde neblokovaný)

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 31. 07. 2011, 20:19:41
 
Ivan Já se taky přikláním k názoru, že když někdo doporučuje nějakou firmu, která se živí obstaráváním víz, bylo by na místě sdělit, kolik to stálo, abychom se vyhnuli spekulacím... Jinak je otázka, jestli zmíněná osoba skutečně těch služeb využila, nebo je přímo z té společnosti a dělá si tu zadáčo píárko. Na zahraničních webech celkem rozšířené : Právě jsme se vrátili z XY, bydleli jsme ve skvělém hotelu X, najmuli jsme si skvělého řidiče pany X a cestovka XY nám zařidila skvělý výlet, vřele doporučujeme, přikládáme odkazy...

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 14. 09. 2011, 20:00:41
 
Ivana Fleková Za dobrotu na žebrotu! Pouze jsem doporučila společnost se kterou jsem byla spokojena. Všechny ceny jsou uvedeny na jejich stránkách.Vízum jsem tímto způsobem vyřizovala již po třetí a určitě ne naposledy. Z Ruska jsem se vrátila, bydleli jsme ve stanu na vlastním voze. Řidičem byl manžel.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 1 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 14. 09. 2011, 22:51:34
 
sylta Ano, někdo "slyší trávu růst"... Taky nejsem zaměstnanec společnosti, kterou propaguji.Doporučuji agenturu Do Ruska (Frýdek-Místek). Kdo se opravdu zajímá o svou cestu, tak si základní info (kolik vízum stojí, najde a pak srovnává na stránkách agentur). Pokud nejsi z Prahy, Brna nebo Varů - tak je to výhodné, já bych už vyřizování na ambasádě zažít nechtěla, ztráta času!!! Ale třeba jsem natrefila na špatný den.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 16. 09. 2011, 10:39:02
 
pes V červenci jsme na kole projížděli pár set kilometrů západním Ruskem (z Helsinek, přes Petrohrad do Estonska a dál)...víza jsme vyřizovali u Kadu consulting a všechno bez problémů. Cena 1775 kč na osobu. Měsíční vízum, jeden vstup jeden výstup. Jestli to někoho baví a má čas si to oběhat sám tak prosím. Můj čas rozhodně stojí za víc než x stovek za několik hodin postávání a dohadování. Tak přeji jen příjemné zážitky ve svazu :)

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 17. 09. 2011, 06:54:47
 
Markoff mna vysli viza na nejakych 55EUR vr. kupy pozyvacieho listu, ak tych 1775CZK (cca 73EUR) zahrna vsetko potrebne vr. pozyvacieho listu tak 18EUR rozdiel tak by to nebolo take zle hlavne pre ludi co musia cestovat do mesta s ambasadou (ale doruska.cz s reklamou co tu maju uz pytaju slusnu palku 2290CZK teda 93EUR co je uz pekny rozdiel skoro 40EUR), s tym ze som vizum mal hotove za necely tyzden a stalo ma to ohromne asi 2 hodiny na ambasade (vr. cakania) mojho drahocenneho casu, co som beztak zvladol na dve navstevy ambasady s tym ze raz som meskal chvilu pred pracou a raz odisiel o trocha skor z prace ich vyzdvihnut, takze ziadna potrebna dovolenka

na ambasade absolutne ziadne dohadovanie, staci si pripravit papiere co ziadaju a nie je ziadny problem (aspon na Slovensku, v Cesku by ma to zase az tak neprekvapilo u ruskych a cinskych viz ked ceski politici struhaju frajerov a potom na to doplacaju obycajni ludia co chcu cestovat), jedina vec na ktoru sa pracovnik stazoval bolo preco som si nenalepil fotku na formular tak som musel tento zlozity ukon ist spravit o 2 metre dalej k stolu kde maju k dispozicii aj lepidlo, no proste uplna hroza taketo nieco vyzadovat! vyhnite sa ruskej ambasade osobne, stravite tam stanovanim 4 dni a potom vam nedaju v cene popaltku ani dve rusky do postele, to uz kde sme?? tak asi tolko k nenahraditelnym ludom v praci co tu vypisuju ake komplikovane je vybavovanie ruskych viz

Markoff
www.markoff.biz

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 17. 09. 2011, 08:04:41
 
pes :D...ty seš nějaká histerka trochu ne? Já neřikam, že to je extra složitost a na nic si nestěžuju. Jen to je prostě časově náročný. Jak tu už někdo psal, ne všichni bydlíme v Praze. Cestování do matičky měst může mnohým zabrat hodiny a hodiny, nemluvě o dalších nákladech a zbytečnýho stresu (ano je to tak, nemam rád davy lidí kolem sebe). Nevim co tu řešíš...v práci sice opravdu jsem nenahraditelný, ale to neni jediná věc. Radši trávim i volný čas třeba v lese a ne ve vlaku, v autě na dálnici nebo v přelidněný Praze.

Takže co nám z toho vyplývá pane blogař Markoff? Že máme dvě varianty jak získat vízum. Nechť si každý vybere.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 1 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 20. 09. 2011, 20:12:47
 
Ivana Fleková Právě doporučením této spol. to vše začalo a to jsem se záměrně podepsala celým jménem.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 20. 09. 2011, 20:17:00
 
Spol. CADU consulting

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 20. 09. 2011, 21:52:24
 
Ivan Tak jo, zapomněla jsi tohle : http://www.kaduconsulting.cz/

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 20. 09. 2011, 21:53:52
  pavel.wippler@email.cz
Pavel
(Komentářů: 3)
Zdravím...
K příspěvkům mohu i za sebe doporučit angenturu. V mém případě jsem si vízum vyřizoval u CRC consulting. Rovněž stačilo jen vyplnit anketu, připnout jednu fotku a vyřídit si cestovní pojištění. Vízum bylo vyřízeno do dvou týdnu za cca 1.600 CZK.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 23. 10. 2011, 12:35:55
 
Master Přidávám se ke chvále na CRC consulting. Vybavoval jsem dlouhodobé bussiness vízum a vše proběhlo hladce, rychle a hlavně o polovinu levněji než u konkurence. Příště zvolím zase CRC. Ososbní návštěva ambasády by mě vyšla jakožto nepražáka finančně stejně náročně a to nemluvím o čase.....

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 23. 12. 2011, 17:53:44
 
Michal nemate nekdo zkusenost s tranzitnim vizem? Mam v Moskve 17ti hodinovej prestup a nechce se mi zrovna sedet na letisti. A 1700 za turisticky vizum kvuli par hodinam mi prijde dost. diky

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 01. 01. 2012, 16:02:16
 
zuzana Ahoj,
je možné si o vízum zažádat (a dostat ho:-) i bez pozvání? Máte někdo nějakou zkušenost? Na webu ambasády se totiž doslova píše, že je nutné pozvání do Ruské federace NEBO (v závislosti na účelu cesty) turistické doklady, letenky nebo jízdenky...
A mohlo by mi to zkomplikovat razítko z Gruzie, které mám v pasu?
Díky za info.
Zuzana

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 01. 01. 2012, 17:46:23
 
Slavomír Horák Pro turistická, služební (business) či soukromá víza je nutné pozvání VŽDY!!! (bohužel). Bez pozvání je možné dostat pouze tranzitní vízum, jehož cena však není příliš odlišná od turistického a navíc je nutno prokázat letenky/jízdenky dopředu (do Ruska a z Ruska pryč - například letenky Praha - Moskva + Moskva někam s přestupem mezi letišti nebo vlakovou jízdenku na vlak z Ruska třeba do Mongolska/Kazachstánu apod.).
Razítko z Gruzie není problém, i když na některých hranicích se na to netváří nadšeně (měli jsme zkušenost při odletu z Minerálních Vod do Jerevanu, ale to jsme měli diplomatické pasy, plné gruzínských razítek, takže jasní špióni :)).

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 12. 02. 2012, 07:19:30
  jan_podany
Jan
(Komentářů: 83)
V lednu jsem si zařizoval tranzitní vízum a cena je stejná jako za turistické vízum, tj. 990,- CZK.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 12. 02. 2012, 07:20:56
  jan_podany
Jan
(Komentářů: 83)
V lednu jsem si zařizoval tranzitní vízum a cena je stejná jako za turistické vízum, tj. 990,- CZK.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 02. 01. 2012, 07:06:48
 
Markoff ako napisal Slavomir, bez pozvanky su mozne len turisticke viza, takze po chvili uvazovania si kazdy vybavuje radsej turisticke s ktorymi je menej problemov, pozvanku nie je problem kupit cez internet, vsetko som popisal u mna
http://www.markoff.biz/pivot/entry.php?id=1261

toto je vsetko co potrebujete:
1. pas + fotka + dotaznik,
2. potvrdenie o cestovnom poisteni platnom v rusku pocas vasho pobytu (uviest aj do dotaznika),
3. pozvanku z Ruska (zakupitelne za 19EUR z Visaru.com, dojde na druhy den do mailu, treba taktiez uviest do dotaznika).

minimalne ruska ambasada v bratislave, uplni pohodaci, netreba sa zbytocne stresovat s Rusmi

Markoff

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 02. 01. 2012, 07:07:59
 
Markoff oprava: ...ako napisal Slavomir, bez pozvanky su mozne len TRANZITNE viza, takze po chvili uvazovania si kazdy vybavuje radsej turisticke...

Markoff

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
Re:vízum Rusko 02. 02. 2012, 12:25:44
 
tonda Čau chlapi, nečetl jsem sice celou historii tématu, ale řeč je o vízu do Ruska, že? Loni v létě jsem podnikl cestu po Rusku a dojel na Bajkal a až do Ulan-Ude žigulíkem a za 30 dní, které umožňuje turistické vízum, bych to nestihl. Obrátil jsem se na jednu agenturu v Praze, kde mi velmi ochotně a bezproblémově zajistili za cca 1900Kč 2vstupové služební vízum na dobu 90dní. Zaslal jsem jim foto, nevyplněnou (pouze podepsanou)vízovou anketu a kopii zdravotního pojištění do zahraničí. Pas s vízem mi za cca 3 týdny poslali zpět. Pohoda. Příště bych to nedělal jinak. Stát celý den s prominutím "jak trouba" frontu za plotem před ambasádou mi přijde pro Evropana ponižující a nejisté - každý rok si úředníci vymyslí jiné ptákoviny (kopie všeho možného) navíc, takže tam pak člověk běhá od čerta k ďáblu. V agenturách pracují lidé, kteří se většinou dobře znají s lidmi na ambasádě. Proč si tedy komplikovat dovolenou už na začátku, stačí, že vám ji budou komplikovat ukrajinští a ruští policajti, kteří po vás půjdou "jak slepice po flusu" (věřte, že na těch 20 000 km k tomu budou mít mnoho příležitostí), a na pokutách za jízdu zaplatíte mnohokrát více než za nějaké usmolené vízum. Zdravím srdečně cestovatele - pohodáře.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 11. 02. 2012, 22:05:55
 
Carva Dan Taky ho začínám řešit,zatim to vypadá že přes CRC consulting.Jinak kamarád si ho minulej rok zařizoval sám a říkal,že místo zvacího dopisu stačil doklad o zaplacenym hotelu na jeden den,v kterym se na cestě po rusku ubytoval a kterej ho po ubytování přihlásil na oviru a prej neměl problém při kontrolách a výjezdu s tim že byl nahlášenej jen jeden den za cca 20tidenní pobyt.

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 27. 02. 2012, 15:56:14
 
vevodacz rikam to furt do ruska nejezdit sou to kokoti

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek
vízum Rusko 12. 03. 2012, 19:27:42
 
Dana Ahoj,
v roce 2010 jsme procestovaly Rusko magistrálou z Moskvy až do Vladivostoku.Nejely jsme to v kuse,ale
na různých místech vystupovaly a podnikaly výlety po městech a cca 10 dní po krásách Bajkalu.Nazpátek z Vladivostoku jsme už ale musely letět,protože měsíc uběhl jako voda.Vízum a letenky nám zařídila cestovka,to bylo bez problémů.Velká výhoda byla,že jsem se bez problémů dorozuměla a tím jsem měla všude doslova "otevřené dveře" - ať to bylo kupování jízdenek,ubytování(ne všude může člověk stanovat),nebo dotazy na milici ohledně registrace. Všude nám vyšly vstříc,poradily s levnějším ubytováním,popř.nás někam vzaly autem,abychom stihly vlak nebo autobus.Byly jsme tři ženské ve věku kolem 50 let,takže jsme nikoho krásou ani mládím ohromit nemohly, ale stejně to byla nejhezčí dovolená co se týče zážitků a "zdravého" adrenalinu... ;-)Rusko,a hlavně cestování po Sibiři,mohu vřele doporučit všem,kdo se nebojí cestovat a chtějí zažít nezapomenutelnou dovolenou!

Odpovědět To se mi líbí (Tohle se líbí 0 cestovatelům) Nahlásit nevhodný příspěvek

 


Sem vložte diskusní příspěvek.




 
 +   = 
 

RSS této diskuze