Odpovědět
zkušenosti s ajob
Odpovědět
Odpovědět
Dnes je to opravdu težké.Četl jsem i na Student agency že se někomu neco nelíbilo.Najít ostrílenou agenturu je fakt zazrak,ale to je tim ze agentura najde praci pro 1000 lidi a 100 lidem se to nelibi,nemaji takove penize,nebo pracuji jen 35 hod tydne a tak.Kazdy kdo jede do zahranici si mysli,ze si za mesic vydela na auto a dalsi blbiny.Neni to pravda.No a tech zbylych 900 klientu jsou treba spokojeni lide,takze ti uz psat nebudou.Jo jinak na tu praci zalezi kam chces jet a za jakym ucelem.A dej vedet jak to dopadlo s chlapkem.
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět
Generální ředitelství může povolení odejmout v případě, že agentura nepostupuje v souladu se zákonem - § 63 odst. 2 zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb.
Zároveň může být agentuře udělena pokuta za správní delikt podle § 140 téhož zákona.
K tomu, aby mohlo být zahájeno žízení s agenturou práce ve věci porušování zákona, je nutné, aby občané své negativní zkušenosti dali na vědomí generálnímu ředitelství ÚP ČR, ve formě písemné stížnosti.
Zákonné povinnosti AP vymezuje § 58 - § 66 zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb. a zákoník práce § 307a - § 309, zákon č. 262/2006 Sb.
Zákon o zaměstnanosti je Vám k dispozici na stránkách: https://portal.mpsv.cz/sz/obecne/prav_predpisy/akt_zneni/zakon_c._435-2004_sb.pdf
Zákoník práce je Vám k dispozici na stránkách: http://business.center.cz/business/pravo/zakony/zakonik-prace/cast13h5.aspx
S pozdravem
Jaroslava Čermáková
Kontaktn centrum sekce politiky zamstnanosti a trhu prce MPSV
T: 844 844 803
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět