POSLEDNÍ DISKUSE

Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo

Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo 16. 02. 2011, 00:15:28

Tina Hledám nějaký přivýdělek na dva týdny, na týden s ubytováním. Pracuji jako pečovatelka na ŽL ve Vidni na 14 denní turnusy. Každé dva týdny v měsící mám volno. Mám ukončenou SŠ Gastronomickou. Kurs Všeobecný sanitář. Dlouholetou praxi pečovatelky v DD důchodců. Zkušenosti jako pomocná síla v kuchyni mám také. Pro více info mě kontaktujte.

Odpovědět
Re:Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo 09. 08. 2011, 13:37:23

Estera Dobrý den přeji paní/sl.Tino,

momentálně pracuji jako pečovatelka v Německu. Jelikož příjmy a turnusy jsou zde nesrovnatelné s příjmy a turnusy v Rakousku, prosím, zda-li byste mi mohla poslat webové stránky či název a sídlo agentury přes kterou jste měla štěstí se k práci pečovatelky do Rakouska dostat.
Předem děkuji a přeji hezký zbytek léta a ať se Vám daří. Estera

Odpovědět
Re:Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo 03. 12. 2011, 15:39:25

Eva Děvčata můžete mi prosím posat jaký je ten rozdíl mezi Rakousek a Německem?? Nyní se rozhoduji co a jak - tak budu vděčná za každou novou informaci - předem všem děkuji

Odpovědět
Re:Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo 01. 08. 2012, 12:51:37

COOLAGENT Dobrý den, pokud je stále aktuální Váš zájem jet jako opatrovatelka do Německa, kontaktujte mě na emailu brno@coolagent.cz nebo sms/tel. 777-124 368. Děkuji.

Odpovědět
Re:Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo 24. 08. 2012, 07:43:21

jitka šimkovičová Dobrý den . Mám zájem o tuto práci jen nemohu zvedat těžké věci .mob. 604438005

Odpovědět
Re:Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo 25. 08. 2012, 23:03:56

Zdenka Kniebel LEBENSGLUECK

Nabizime praci pecovatelky v Nemecku (100km od Chebu)
Info: www.lebensglueck.eu

Odpovědět
Re:Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo 17. 09. 2012, 12:46:10