Odpovědět
Pečovatelka, pomocná síla Rakousko, Německo
Odpovědět
momentálně pracuji jako pečovatelka v Německu. Jelikož příjmy a turnusy jsou zde nesrovnatelné s příjmy a turnusy v Rakousku, prosím, zda-li byste mi mohla poslat webové stránky či název a sídlo agentury přes kterou jste měla štěstí se k práci pečovatelky do Rakouska dostat.
Předem děkuji a přeji hezký zbytek léta a ať se Vám daří. Estera
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět
Nabizime praci pecovatelky v Nemecku (100km od Chebu)
Info: www.lebensglueck.eu
Odpovědět
Odpovědět
Odpovědět
reaguji na Váš inzerát ohledně práce v Německu.Je mi 54 let,jsem spolehlivá,němčina pasivně.Pokud Vaše nabídka stále trvá prosím o informace ohledně nástupu a jak dlouhé jsou turnusy.Mám 3 dospělé děti.Děkuji předem za informace
Přeji pěkný den a zdravím Klapalová Sylvie.
Odpovědět
Odpovědět
Dobrý den,
četla jsem nabídku na práci ošetřovatelky v Německu. Chtěla bych se zeptat,jestli tuto práci můžete zprostředkovat,jaké jsou podmínky a požadavky. ( prosím pokud možno ne na ŽL)
Mohu zaslat dokumenty, které jsou přeloženy soudním překladem a ověřené podpisy.
Veškeré dokumenty jsem již zaslala na centrálu do Liebzigu a momentálně čekám na schválení.
Hledám práci, pokud by bylo možné co nejblíže k hranicím Děčína. ( Bad Schandau, Dresden..), ale není podmínkou.
Mám dlouholetou praxi s péčí o seniory a i ležící pacienty. Jak z nemocnice, také s péčí o ležící pacientku v Rakousku.
Nastoupit mohu kdykoliv.
Prosím, o informace a případné nabídky.
Děkuji za možnou odpověď
Moje nová kontaktní emailová adresa : jaroslavaokie@seznam.cz
Jaroslava Okie
Žežická 670/2
40007 Ustí nad Labem CZ
Tel . 773296584
Děkuji s přáním hezkého dne Jaroslava Okie
Odpovědět
nerada bych působila vtíravě, ale pocházím také Z Ústí nad Labem a zajímám se o práci v Německu, tak též v příhraničí, nejlépe v okolí Pirny.
Byla bych Vám opravdu velice vděčná, kdyby jste mi poskytla pár informací ohledně pracovních možností.