Práce/pomoc v zahraničí

Brigáda v Londýně – červenec + srpen 2013

Eliška Sekáčová

Ahoj!

V půlce června (konkrétně 20.6.) mám v plánu odjet za brigádou do Londýna. Je mi 19, mám po maturitě, studuji na jazykové škole a v září (doufejme!) budu nastupovat na vysokou školu. Chtěla bych konečně uplatit nabyté znalosti angličtiny v praxi a celkově, poznat něco nového, nové lidi, získat obecně zkušenost. A věřím, že zkušenost by to byla ohromná. 🙂

Nenašel by se podobný nadšenec, který by do toho šel se mnou? Bohužel, v mém okolí není nikdo, kdo by se do Londýna vypravil se mnou. Brigádu jsem sháněla v hotelech a restauracích, obeslala jsem přes 3000 emailů do londýnských hotelů, restaurací, pubů a bůhvíco všeho s tím, že spousta z nich se mi ozvala zpátky, ať se neprodleně dostavím na interview, až budu v Londýně, něco by se určitě našlo.

Vím, že Londýn je asi hodně riskantní, zrovna co se týče letních brigád, podobných lidí tam ročně jezdí tisíce ale i přesto, chci to zkusit. Původně jsem sháněla brigádu v Brightonu, Blackpoolu a podobných přímořských oblastech, ale nakonec jsem se rozhodla pro Londýn.

Pokud by se tedy našel podobný nadšenec, co by do toho šel se mnou, neváhejte mě kontaktovat! 🙂 [email protected]

Zkušenosti čtenářů

Pavel Kafka

Ahoj,kdyby se našla nějaká práce našla v Londýně na červenec a srpen našla v Londýně určitě mi dejte vědět.Je mi sice 33 let,ale jsem otevřený a kamarádský mladý tatínek,hodně zdaru.Pavel

Eliška
Pavel Kafka:

Ahoj Pavle,

díky za zprávu. No, obávám se, že jestli sháníš na prázdniny práci v Londýně přímo z České republiky, tak se Ti asi nepoštěstí. Každý tě che vidět, můžeš sice potencionálnímu zaměstnavateli slíbit, že dorazíš toho a toho ale on nemá tu jistotu, že skutečně dorazíš. A tu jistotu získá až ten den, kdy dorazíš na pohovor. Takže..

Pokud vyrazíš, tak určitě držím palce, ale takhle přes internet ti určitě líp neporadím.

Měj se!

kaka