Re:Reakce
02. 06. 2007, 13:16:10
Muhammad al Tikriti
Taliban - طالبان zdravit naś kamarat v boj proti america a Bush David Gladis !!! Ty jeden z malo bojovnici za djihad v evropske vlady. Allahu Akbar !!!!!
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 15:22:58
David Kučera
Když jsem si onen článek na iDnes přečetl s vědomím, že
- neexistují nezávislá media
- iDnes už několik let úspěšně investuje v zemi zvané Bulvarland (některými bezpečnostními experty přezdívané Bulvaristan)
- přibližuje se novinářská okurková sezóna
dostal jsem poměrně jasné pozadí, na němž článek vznikal.
Právě cestování mi příjde jako jeden z nejlepších prostředků, jak se vyvarovat nevědomosti a neporozumění popisované problematice, které na sebe svým článkem prozradili oba novináři MF Dnes.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 15:57:22
pavel
p.Gladis pise:
Vyčítat někomu fotku s Afghánci je stejné jako vyčítat někomu fotku s Němci pod argumentací, že Němci přece byli fašisté.
To mu ale snad nikdo nevycita, jde o to, ze na popisku mel :
"Na náborovém místě pro bojovníky Talibanu".
A to je rozdil, ne??? Nikdo mu nevycita fotku s Afghanci, jak se snazi sugerovat, ale ten popisek !
A jestli to psal s nadsázkou, jak tvrdi, proc ne, ale kdo to ma poznat?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
02. 06. 2007, 20:10:07
David Kučera
Není třeba nic rozpoznávat. Jsem-li DOBRÝ investigativní novinář, tak si vše nejprve DOBŘE ověřím. A jsem-li špatný investigativní novinář, tak... napíšu cokoliv, jen aby mě nevyhodili.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Re:Reakce
03. 06. 2007, 11:48:02
turista
ten popisek pod fotkou byl nestastny, dobre, david ho stahnul a tim by to mohlo skoncit, takze trosku boure ve sklenicce, mozna nekomu bylo slapnuto na nohu, a tak si nasel nejblizsi hul, ktera lezela po ceste, pokud se nepletu , ta fotka vznikla v nejakem kontextu, takze to muze byt jako fotka s nemci, ale nekdy jeste pred nastupem hitlera, vzpomente si na jine fotky napr. rumsfeld trepajici si ruce se sadamem husajnem
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
03. 06. 2007, 13:26:07
Kittz
Naborove misto pro bojovniky Talibanu je taky treba nedaleko londynskeho Victoria Station, tk tam se taky nesmim vyfotit?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 16:47:15
vojta
no a co, dyk rika, ze v tom meste mezi uprchliky hledal taliban sve privrzence, tzn. bylo to lehce s nadsazkou naborove misto. Jinak fotku jsem videl uz davno, vedel jsem jake je zamestnani DG a rozhodne jsem na tom nevidel nic proc bych se mel pozastavit, dokonce me to ani nenapadlo a i ted kdyz jsem rano cet mladou frontu, tak jsem chcipal smichy nad tim jak si to nekdo naprosto nesmyslne vymyslel.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 17:26:01
jan z hor
Už můj děda řikal ,že politika je ta nejšpinavější věc na světě a tady nejde o nic jinýho než o tu politiku !!!
Pane Gladiš držím Vám palce !!!
tady je to přece o cestě tak jedeme dááááááááááál !!!
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 18:49:10
Zdeněk
trapné vysvětlování... Přiznej se jako chlap- jestli jsi...
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 19:13:59
LG
Pozna to kazdy, kdo Davida zna, kdo nekdy slysel jeho prednasky a cetl pozorne tento web. LG
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 19:19:52
LG
Je mi smutno z toho, ze noviny muzou opravdu psat takovehle nesmysly. Navic tak muzou ocernovat kohokoli. Fotku jsem fotila ja, na autobusovem nadrazi uprostred Quetty. Kdyby nekdo seriozne patral po puvodu teto fotky, at uz jde o novinare nebo politiky, rada bych mu to vysvetlila a usetrili bychom si takovehle clanky. Ale o pravdu, nejake overovani informaci a zdroju, tady zjevne bohuzel nejde..
LG
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 20:25:11
Katka a Tomáš
Tak jsme se dnes přesvědčili, že "sekce hyena" už není jen na televizi Nova a v bulváru, ale že začala okupovat i doteď celkem normální noviny. Tohle už překračuje rámec běžné okurkové sezóny. Zdá se nám spíš, že někdo vyvinul velké usilí, aby Davida poškodil. Bohužel měl silnou podporu ve dvou redaktorech, kteří si fakta zcela jistě neověřili. Davidovi držíme palce, aby měl pevné nervy a podobná svinstva ustál.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 21:10:23
karlos
jeste v ramci kompletace:
http://zpravy.idnes.cz/namestek-ministra-se-ch lubil-fotko u-s-teroristy-f60-/domaci.asp?c=A070601_215829_dom aci_zra
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 09:28:32
Václav
Milí přátelé,
kdyby byl David Gladiš pouze dobrodruh jako dříve, nikdo by nic proti jeho stykům s kýmkoli nic nenamítal a vy byste nemuseli projevovat svaté rozhořčení. Ale jaksi vám asi uniklo, že D.G.je dnes náměstkem ministra zahraničních věcí. To je jedna z nejvyšších funcí ve státě, která vyžaduje odpovědnost a disciplinu. Jistě, že je D.G. bývalý dobrodruh, ve svých třiatřiceti letech, kdy normální státní úředníci dokonce většina jeho dnešních podřízených začínají, už tak vysoko není jen chyba jenom, ale především klientelistické, partajím poplatné a neprůhledné personální politice vládnoucí kliky na MZV. Jakmile D.G. opustí protekčně nabytou funkci na MZV nebo muže si zase dělat co chce, a nechat se oslavovat svými puberťáckými obdivovateli.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 22:16:35
David
Milí Václave ,
já ODS přímo nemůžu vystát , ale nemyslím si , že zrovna David Gladiš není právem na místě jakém je . Jakoukoliv funkci na Ministerstvu zahraničních věcí by podle mne měl vykonávat člověk s praktickými zkušenostmi a nikoliv s prominutím nějaký užvatlaný trouba (o tom si domyslete co chcete) .
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 21:22:49
Kapaja
Demise, demise!
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 02:02:53
zuby
To jsi vubec nepochopil, vzdyt on se za tu fotku nestydi, neskryva ji a neskryval. A ja s tim souhlasim, protoze mi na ni neprijde vubec nic divneho ani spatneho.
Copak se uz dneska nemuzu ani vyfotit???
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 07:50:12
Mgr. Miroslav Půža
Dobrý den, váš článek se mi líbil a vím, že jste jej ve svém postavení musel napsat. Jinak bych Vám poradil jen jedno:"Neobhajujte se!" Hlupák si stejně najde důvod, aby Vás očerňoval dál. Je tristní, že pod vlajkou svobody slova a v honbě po senzaci, žurnalisté "vyrobí" něco takového. Ale je to jen a jen jejich hanba.
Držím Vám palce!
Mgr. Miroslav Půža
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 09:29:25
D
Otazka na DG: Nevim, jestli jste to zaznamal, ale hodnoty, ktere uznava Taliban se v 99% kryji s nazory, postoji a hodnotami, co naprosto prirozene a konzistentne zastavaji aghansti horale. Pokud prijmete tenhle muj argument, znamena to, ze i ti pastevci jsou "zli" coz je temin, ktery uzivate pro Taliban?
Ona je to tak jako tak boure ve sklenici vody, s Talibanem do roku 2001 udrzovaly kontakty kdekdo, Kofi Annanem pocinaje, americkymi polityky a prumyslniky konce
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 12:07:26
petra luksikova
Bulvarizácia tlače pokračuje. Spomínaný článok stojí na divných, neoverených a klamlivých tvrdeniach.
1./ Ako autor vie, že sa jedná o Tálibáncov/ pojem použil preto, aby vzbudil u "Západniarov" strach/,čo v čase silnejúcej islamofóbie v Čechách nie je ťažké.
2./ Prečo zverejnil článok o Gladišovi práve v čase jeho služobnej cesty / už tu niekoľko umelých služobnocestovateľských káuz bolo.../
3./ Fotka vznikla v čase, kedy Gladiš csetoval a písal cestopis. Teda, ak sa milý pseudonovinár Gazdík odfotí náhodou počas svojej dovolenky pred mešitou,napíšem osobne o ňom článok ,ako sa zúčastnil tajnej džihádistickej seanse.Výpovedná hodnota bude rovnaká.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 12:15:06
Insider
Článek v MfD rozhodně není jen plácnutím do vody. Kdo si ho přečtě celý, všimne si i naprosto nesouvisejících zmínek o Gladišově angažmá v jakýchsi dohadech o české propagační logo. I proto jsem přesvědčen, že jde o součást přípravy na odstřel nepohodlného náměstka. Logo případně jiné obchodní záležitosti, které má DG na starost, jsou pro veřejnost moc složité - když se ale pan náměstek veřejně objímá s teroristy, tak to už přeci důvod pro odvolání je... Že, páni v MfD?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 13:13:20
jantar
Cilem urcite nebylo medialne odstrelit Gladise (ten byl naopak zviditelnen), ale v americkem stylu pripravit pudu pro navstevu Bushe. Pokud se nase vlada chce nadale opicit po tvrdych manipulacich v mediich vcetne internetu po "kulture" USA, mame se na co tesit. Az Vam prijde internetem 4000 az 8000 nevyzadanych zprav denne, mozna zacnete tusit, co se deje, kdyz se nase zem nenapadne presouva do centra spionazni valky.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 13:28:22
soum
Vzdyt tam byl jako novinar a taky ze studijnich duvodu
Vubec tomu nerozumim, co mu vycitaji ... asi jsem taky zakukleny priznivec al-Kajdy
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 18:07:17
Pavel
I kdyby 100x novinari zjistili, ze ta fotka je z autobusaku, furt to nemeni nic na tom, ze namestek ministra ukazuje fotku, kde (podle nej)je v naborovem stredisku Talibanu. To je jako kdyby za se za valky fotil nekde s Nemci a pak napsal, ze slo o esesaky. to vam to neprijde hloupe?
Aby bylo jasne, at se s pripadnymi Talibanci klidne vyfoti, jako novinar proc ne, ale jako namestek ministra se pak nesmi divit, co se deje, kdyz si to da na web.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
03. 06. 2007, 18:32:44
iva
V americkém dokumentu "Fahrenheit 9/11" jeho autor Michael Moore ukázal, jak je Bush obchodně spjatý s rodinou Bin Ladinů. Odstoupil za to? Napadl ho někdo za to, že by měl odstoupit?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Ach ta Mladá fronta
03. 06. 2007, 18:50:10
Tomáš Kolský
Smutnou skutečností je, že Mladá fronta slouží pouze svým akcionářům. Celé Království české by prodali za jeden vybájený scoop. Obávám se, že David Gladiš tuto "mediální bombu od blbců" nedostal poslední.
Co kdyby se páni redaktoři takhle zamysleli, jaakou asi službu prokazují svojí pouťovou žurnalistikou české demokracii? Doufám, že se jim po takových článcích spí dobře. A také, že si od svých zahraničních zaměstnavatelů nechávají pořádně zaplatit a nejdou do takové prostituce pod cenou.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 20:20:28
Tomáš
Přeji panu náměstkovi hodně úspěchů v jeho náročné a vyčerpávající práci. Jsem hrdý, že lidi jako on mohu platit ze svých daní, a závistivcům vzkazuji: zkuste, vy ubožáci, v jeho věku dokázat aspoň část z toho co on.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 21:44:06
stary hryzli
Pan namestek je ocividne mentalne nezraly jedinec.
Kdyz uz si neuvedomim souvislosti, tak se aspon omluvim, ne ?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 09:37:04
Josef
Asi vyděláváš hodně a nepoctivě, mladíku, když si můžeš dovolit přispívat eskapády protekčního náměstka Gladiše a jeho výlety za státní peníze. Pro 95% lidí s podprůměrnými příjmy je to facka do tváře.Víš ty vůbec, co znamená náměstek ministra zaheraniči. Je ostuda toho úřadu že a výsměch všem jeho poctivým úředníkům, že do takové funkce může dostat třiatřicetiletý puberťák bez jakéhokoliv ponětí, co taková funkce obnáší. Bohužel za to především může partajní, klientelistická personální a ještě kdovíjaká politika party, která dnes ovládá MZV.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 16:33:35
vojta
pochop, že tam jezdí ve své dovolené, tedy sice za peníze daňových poplatníku, ale za ty které si vydělal (to je jako byste kritizoval mě, že si za peníze dńových poplatníků dojdu na pivo do hospody. Jsou to totiž peníze z kapesného od rodičů, tedy státních zaměstnanců). A v pakistánu byl plně za své ještě v době studii. co jste mu na to prispel vy?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
03. 06. 2007, 23:33:25
vojta
A za co asi? dyk se jen vyfotil na dovoleny! to muze i prezident, tak proc by to nemh "nejaky prasteny namestek nejakyho ministra"??? A to ze si dal fotku z dovoleny na svoji stranku zase neni proti nicemu, pane Hryzlý (neby spíš Vyhryzaný)!
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
04. 06. 2007, 08:11:31
Horolezec
Přečetl jsem pozorně všechny příspěvky a dospěl jsem k příjemnémi zjištění :
drtivá většina příspěvků je od slušných a normálníchj lidí.
Blbec se vždy najde.
V novinářské profesi je snad největší výskyt blbců na metr čtvereční.
PG
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
04. 06. 2007, 08:13:05
Horolezec
Davide, držím ti palced.
PG
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
04. 06. 2007, 08:36:36
Ilona
No to si opravdu nejsem jista, jestli to cele neni vtip! To prece snad neni mozny! Ze neco tak pitomeho napisi nasi novinari, to by me jeste tak neprekvapilo - ale ze se najdou lide, kteri to berou vazne... Nejlepsi by asi bylo, kdyby nekdo v nasi skvele vlade vypracoval vyhlasku do jakych zemi mohou nasi namestci jezdit a s kterymi lidmi se stykat a fotit.
Drzim palce Davide at ten utok blbu ustojis!!!
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
04. 06. 2007, 11:03:08
Dana
No, ten popisek je opravdu trochu nestastny..ale v tom samem vydani MF Dnes je docela dobry clanek od Benjamina Kurase, presne v duchu toho jakyma hovadinama se tisk (nejen cesky) zabyva, a jaky dulezity udalosti opomiji..takze asi tak.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
04. 06. 2007, 11:03:24
banan
Kdyz jsem ten clanek cetla, musela jsem se smat, asi maji novinari okurkovou sezonu a potrebovali napsat neco senzacniho. Je to ubohe.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
04. 06. 2007, 11:20:45
Maykl
No to je psina... Nejdriv mi ten clanek ukazovali v "Aha",
http://www.aha-online.cz/cz/z-domova/14459/nam este k-ministra-zahranici-gladis:-na-fotce-s-teroristy- z-talibanu?!/
kde bych se tomu vubec nedivil, ale ze s tim zacla MF, to cumim. Na novinare a jejich praktiky mam svuj nazor, ale tohle docela prepiskli... Myslis ze mi taky zakazou nosit tricko se svastikou z Indie?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
04. 06. 2007, 11:41:18
keke
Mne to vubec neprekvapuje. Prave v Mf Dnes totiz dlouhodobe vychazeji "zasvecene" clanky o Asii od jisteho pana Kryzanka. Jsou tak nesmyslne, hloupe a plne vecnych chyb, ze se kazdy, kdo nekterou asijskou zemi navstivil, jen nevericne divi.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
05. 06. 2007, 09:14:16
turista
a ja si zase myslim, ze kryzanek tomu rozumi, zkuste byt ve vasich výhradách konkrétnější
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
04. 06. 2007, 21:39:09
Feďa Fiala
MFD píše podobné debilní články již více let, možná to začal jejich bývalý redaktor Lukáš Dolanský, kterého pak přenechali Lidovým novinám, ale mezi tím se tam nakazili další.Třeba Johana Grohová. A v životě se nikdy nikomu neomluvili. Bohužel premiér Zeman měl pravdu, je to žumpa.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Kampan
05. 06. 2007, 08:30:12
Honza Nevy.
Na mě působí celá "aféra" poněkud kampaňovitě. Nevím jestli pouze ze strany pana Gazdíka, ale vypadá to, že spíše z politických kruhů. Samotný sobotní článek používá klasickou metodu Rudého Práva a to kupení "přitěžujících"argumentů, které s tématem nesouvisí: "..dělá si z ministerstva poradenskou kancelář..;..nemá ani prověrku..;..má blízko k ODS..atd."Otištění v obou nedělnících (Nedělní Blesk,Aha) druhý den vypadá také podivně. Jan Gazdík se tématu drží i dnes na IDnes a s jistotou normalizaci vlastní shrnuje Davidovi argumenty jako "tak trochu nucené". Ach jo.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
05. 06. 2007, 13:17:13
george
Prostě udělal blbost. Je faktem, že v Americe by se náměstkem nikdy nestal, protože FBI by ho z možnosti být veřejně činný hned druhý den po zveřejnění odstavila.
Ale zase na druhou stranu má na MZV na starost prezentaci ČR v zahraničí - a to se mu přece podařilo, i když ...
No a pokud to Talibanci nebyli, tak to že kecal, to se promíjí. Každý cestovatel si přidává.
Jen nevím jestli byl od roku 2001 v USA, myslím, že s vízem by měl trochu problém.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
05. 06. 2007, 19:46:28
Ramadana
Opravdu mě baví, jak se tady část Čecháčků cítí být ve válce.
Btw, fotka byla pořízená v létě 2001, před útokem na dvojčata. Tehdy se tak fotil kdokoli a bylo to úplně ok. Jenže teď vystavit fotku pořízenou před 11/9 může stát člověka pověst, práci, krk..?
Co kdybychom teda pana Gladiše nechali zavřít na Guantanámo?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
06. 06. 2007, 16:02:47
gottfredson
Cenzura diskusních příspěvků na osobních stránkách pohlavárů veřejné správy či stranických sokolíků nebývá nikterak neobvyklá a jakkoli lze po jejím provedení uvažovat o smyslu existence takto cenzurovaného fóra (proč vlastně dává někdo prostor na webu ke konstruktivnímu vyjádření, když posléze slušně formulované a neurážlivé výroky voxu populi odstraňuje?), nelze tento druh cenzury považovat za nic jiného, nežli za obdobně neadekvátní, a nebojím se napsat hloupou, reakci potrefené husy, srovnatelnou s nepříliš šťastným popiskem pod článkem (jakož i s omluvnými a rádobypokornými výroky pana náměstka, na něž se odvolává MF).
Obdobných lapsů se na svých stránkách dopouštějí i politici z opozičního tábora (viz. některé kauzy týkající se tránek bývalého ministra práce a sociálních věcí). Ovšem problém je spíše v tom, že tyto stránky nejsou osobními stránkami D.G., jde o apolitický web určený pro cestovatelskou veřejnost, vedený nejen panem D.G. (který, ač je s ním personálně i ekonomicky spjat jej jinak nepoužívá k prezentaci politického směřování strany modrého ptáka) a je tak na místě, aby se přispěvatelé zamysleli nad tím, zda je příhodné zde uvolňovat své politizující komentáře, popř. plačtivé výzvy k přechodu na jiné stránky. Vyzývám ke konstruktivnímu užívání tohoto velice přínosného webu! Na rozebírání nevhodnosti chování politiků či absurdity naší mediální scény jsou zde jiné informační prostory.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:
07. 06. 2007, 01:33:28
David Gladiš
Máš pravdu, že tento článek sem patří jen napůl.
Ale na idnes ani v MF DNES jsem nedostal vůbec ani šanci se vyjádřit, tak jsem si na svůj web nějaké vysvětlení umístil. Myslím, že bys jednal stejně, kdyby ses cítil nespravedlivě napaden.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
06. 06. 2007, 17:00:40
J osef
Tady nejde o to, za co byl kdysi v Pákistánu. Jde o to, že nemá co dělat vůbec na MZV, natož jako náměstek spadlý z nebe, místo aby se na tento post poctivě vypracoval. Teď za ty státní peníze cestuje, teď má dělat politiku vlády a přitom se bohorovně vystavuje s podporvateli teroistů. Byls někdy, Vojto, v muslimské zemi. Víš jaké jsou tam nálady. A víš co je to sebevražedný teroristický útok. Asi ne, když jenom chodíš za peníze svých rodičů, státních zaměstnaců na pivo.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 18:07:07
Vojta
V muslimské zemi jsem byl a několikrát (ikdyž ani v pakistánu ani afganistánu), jelikož tu sedím a píšu oběma rukama, tak sem naštěstí na živou nějakýho sebevražednýho útočníka nepotkal a co se týče těch nálead...to je vzájemný. já osobně považuju islám za nebezpečný, ale stejně jako všechna ostatní náboženství. A proč by eměl co delat na ministerstvu? jedine dobre ze sem dostanou mlady lidi, kteri evidentne za sebou nemaj pusobeni v ksč...takovejch je tam už dost. Naopak, člověk, který ho vybral, ač nevím kdo to je, má u mě velké plus. Píšete jakoby vy jste dělal na mzv, čekal, že to místo bude vaše a najednou vás přeskočil jeden "puberťák"...možná že je lepší, zcestovalý a vyzná se, nenapadlo vás to?
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 22:13:30
David Kučera
Ahoj Josefe,
David Gladiš do své funkce nespadl z nebe. O jeho dlouholetém působení ve službách státu si můžeš přečíst například tady http://ekonomika.idnes.cz/kdoakam.asp?r=kdoakam&am p;c=A021014_134345_k doakam_KLU (snad se ten odkaz zobrazí správně, kromě občasné nefunkčnosti diskusí, projevující se mizením příspěvků, se někdy špatně zobraují i odkazy).
Osobně znám muslimské země velmi dobře. Vím jaké jsou tam nálady. Vím i co je teroristický útok (sice ne sebevražedný, ale jednomu jsem byl v Afghánistánu dost blízko). Na pivo nechodím za peníze daňových poplatníků. Mění to něco na moji důvěryhodnosti? Budeš mi jenom kvůli těmhle nepodstatným skutečnostem víc věřit?
Pak tedy věz, že znám Davida docela dobře. Jeho poslední projekty, které inicioval ještě před odchodem na ministerstvo - tj. tento web a multikulturní Klub cestovatelů Karavanseráj http://www.karavanseraj.cz (který shodou okolností vedu) - mají za cíl přesně to, co je u kořene této rádoby-aféry: rozptýlit opar nevědomost nad jinými kulturami, popichovat lidi, aby neseděli doma, ale vyrazili se na vlastní oči přesvědčit jak vypadá svět, aby se nenechali vodit za nos, když médiím už není možné věřit. Podle velkého ohlasu jsou oba projekty úspěšné. To ale není to nejpodstatnější. Podstané je, že u nás stále existují lidé, kteří mají vizi lepšího světa (zní to sentimentálně, ale nic vhodnějšího mě nenapadá) a jdou za ní. A David je jedním z nich.
Ohledně často slýchané výtky, že někdo dělá to či ono za státní peníze. Co je špatného na tom, když si státní úředník za svoje vydělané peníze koupí červené trenky? Předpokládám, že nic. A cesta do Pákistánu? To už se nesmí? Proč?
Pěkný den.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 22:26:24
David
Kdo se kde chlubí teroristy ? Že se Mladá Fronta Dnes chlubí fotkou starou 6 let ? MfD ovšem podobné věci dělá zcela běžně , toto není objektivní médium . Vytahovat 6 let starou fotku s nějakým popiskem (u kterého každý rozumně smýšlející člověk pochopí , že je myšlen s nadsázkou , možná vtipem) jen dokazuje co je MfD za nechutný plátek . A podle Vás na vysokých postech mají být pouze plastoví panáci , kteří dělají vše jako stroje v továrně a nikoliv jako lidé ? V tom případě pryč s takovými panáky !
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
06. 06. 2007, 20:44:53
Olda
Bože Josef, vzpamatuj se a přestaň si léčit své mindráky na těchto stránkách, které slouží cestovatelům. Já v Iránu i Pakistánu byl a mám spoustu fotek. Zavřeš mě??? Je to k smíchu...:)))
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
07. 06. 2007, 01:31:44
David Gladiš
Ahoj všichni,
už je téhle diskuse dost, ne? Co kdybychom se na tomto webu už zas věnovali cestování? Nebo vás to ještě baví? :)
To "hhh": ne, diskusní příspěvky opravdu nemažu, nejsem ani v Česku, tak na web moc nestihnu chodit. I když HS je můj soukromý web, tak bych mohl mazat, co se mi zachce, ne? Reakce tady jsou ale pozitivní proto, neboť HS čte určitá skupina lidí. Podívej se na reakce na blesk.cz nebo aha.cz a tam se jich negativních dočteš požehnaně. Problém s diskusema je jiný, redakční systém HS kolabuje a občas mizí i celé bloky článků. Teď v červnu už ale konečně přecházíme na jiný systém, tak to bude OK.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
09. 06. 2007, 09:00:24
mysha
Zdravím, jen jediná otázka - zkušenosti se dají nabýt jen léty? Je třicetiletá česká holka, která bydlí u rodičů "dospělejší", něž patnáctiletá Afričanka, které umřeli rodiče, a těď se stará o svých pět surozenců?
Úplně mimo debatu, zda David patří na MZV nebo ne. Jen mi argument, že "mu je třiatřicet, tak ne", připadá docela legrační :)))
Davide, proč konec diskuze? Už máš víc než Kolbaba, to bude reklama :P)
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
22. 06. 2007, 08:01:18
george
No a je to vyřízený. Vždyť jsem říkal, že ta fotka je jen zástupný problém. Jenže ten příspěvek zmizel. Ale to srovnání s těmi nacisty a Němci, to se fakt nepovedlo - no a to je Mysho ten problém věku. Diplomatem se člověk nerodí - diplomatem se stává.
Churchill se také vyvíjel 40 let.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
22. 06. 2007, 22:56:11
Jack
Lidská hloupost a závist, umocněná pocitem dokonalosti a neomylnosti s přibývajícím věkem je horší než všichni bojovníci Talibanu.
Pravděpodobně to bude i tím, že náborových míst pro tuto skupinu je v české kotlině celá fúra.
Zcela omylem jsem dnes viděl část zpráv na Nově, pane Gladiš nemohu Vás soudit jelikož Vás neznám, ale docela mě mrzí, že to vzdáváte
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
02. 06. 2007, 21:25:10
karlos
Jezis marja, dela namestka ministrovi a nevidi ani mozne konsekvence sveho jednani. Takovy clovek si musi i davat bacha kde si uprdne, pac za rady okolnosti by tohlo byt vnimano krajne negativne...
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
02. 06. 2007, 22:27:46
karlos
to sem nepsal ja:-)
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Reakce
06. 06. 2007, 12:14:31
hhh
Vážení účastníci diskuse, musím vás upozornit na cenzuru p. Gladiše. Včera jsem zde napsal věcnou analýzu jeho kauzy, která pro něj nebyla příznivá. Byla napsána gramaticky správně a slušně. Dnes jsem můj příspěvek již v této diskusi nenašel (čekal jsem reakce). Upozorňuji, že pan Gladiš má vliv na "hadvabnastezka.cz" a nepříjemné názory cenzuruje. Dokládá to i skutečnost, že naprostá většin UVEŘEJNĚNÝCH a posléze NESTAŽENÝCH" příspevků je pro pana Gladiše příznivá. Až na pár výjimek, aby to nevypadalo nápadně...
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 13:48:38
george
Naprostý souhlas - taky mi zmizel jeden příspěvek a přitom to byl jen takový politicko machiavelistický rozklad kauzy na 4 řádky.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 13:57:46
george
Tomu se říká řízená diskuze.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 14:01:53
Korda
Pokud je to jeho vlastní stránka, může mazat příspěvky jak chce, je to jeho věc... Nicméně pak ať nečeká, že mu na nich budou přibývat lidé, ba právě naopak... přejdou jinam, kde je jim líp, svobodněji.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)
Re:Re:Re:Reakce
06. 06. 2007, 15:55:59
vojta
no nechci vam do toho kecat, ale uz se to tady resilo vicekrat...proste tu maj nejaky blby system a prispevky se ztraci, nekdy jednotlive, nekdy cele diskuze ( a to uplne nezavisle na jejich obsahu) . najdete si ve volne diskuzi tema "diskuze k diskuzi". jestli nezmizelo i to, tak se to tam resilo proc a jak.
Odpovědět
To se mi líbí
(Tohle se líbí 0 cestovatelům)